loading...
آفساید نیوز
امیرحسین (معاون) بازدید : 98 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (1)

اختصاصی "آفساید نیوز" | مارادونا اسطوره تکرار نشدنی آرژانتین در گفتگویی از فوق ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین انتقادی تند و بی رحمانه ای انجام داد.

به گزارش"آفساید نیوز"، دیگو مارادونا می‌گوید وقتش رسیده دست از لوس کردن لیونل مسی برداریم که در شش بازی کوپا آمریکا فقط یک گل زد.

اسطوره فوتبال آرژانتین در مصاحبه با روزنامه اوله گفت:

در چنین شرایطی سقوط منطقی است. ما بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم، واقعا بهترین که می‌تواند در بازی با رئال سوسیداد چهار گل بزند اما وقتی به تیم‌ ملی می‌ رسد اصلا نمی‌ تواند گل بزند حتی پایش به توپ هم نمی‌ خورد. هی تو آرژانتینی هستی یا سوئدی؟ اما باید دست از این کارها برداریم و با او اینقدر مثل بچه‌ ها رفتار نکنیم. با مسی باید مثل بقیه بازیکنانی که لباس تیم ملی را می‌ پوشند، رفتار شود. مسی بهترین بازیکن دنیا است، بدون شک اما ببینید او کسی را نکشته، اجازه ندهیم از این چیزها داستان درست شود.

شیلی در ضربات پنالتی آرژانتین را یک-4 شکست داد تا برای نخستین بار قهرمان کوپا آمریکا شود و آرژانتین برای دومین بار در طول 12 ماه گذشته با نایب قهرمانی به خانه برگشت بعد از آنکه در فینال جام جهانی 2014 نیز مغلوب آلمان شد.

کاپیتان 28 ساله آرژانتین تورنمنت شیلی را در حالی ترک کرد که تنها گلش از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید هر چند او در کنار خورخه والدیویا هافبک شیلی بهترین پاسور مسابقات با سه پاس گل معرفی شد. مسی بعد از شکست در فینال کوپا آمریکا با رسانه‌ ها حرف نزد و گفته می‌شود جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را نگرفته. او بعدا در فیس‌ بوکش نوشت:

هیچ چیز بدتر و تلخ‌ تر از باختن در فینال نیست اما از همه کسانی که همیشه من را حمایت کردند بخصوص در لحظات سخت تشکر می‌ کنم.

رسانه‌ های آرژانتین گزارش‌های تایید نشده را منتشر کردند مبنی بر اینکه مسی به خداحافظی از تیم ملی فکر می‌ کند. این گزارش‌ ها تایید شد با نظرسنجی از خوانند گانی که برخی از آنها خواستار رفتن او از تیم ملی بودند.

مارادونا ادامه داد:

کسانی که از او انتقاد می‌ کنند با این هدف که پیشرفت کند و بهتر شود، کار خوبی می‌ کنند اما کسانی که نظرسنجی ترتیب می‌ دهند در مورد اینکه در تیم ملی بماند یا برود، شما از موضوع پرت شده‌اید، این اشتباه است. ما حالا درباره تغییر رییس حرف می‌ زنیم. ما نباید انتظار داشته باشیم همیشه قهرمان شویم اما اینکه به دومی هم عادت کنیم، اصلا خوب نیست. ما را خطر دست کم گرفتن حریفان تهدید می‌کند. تاریخ به ما اجازه نمی‌ دهد به رده دوم قناعت کنیم.

او که ستاره تیمش در فتح جام جهانی 1986 بوده، از تیم ملی کشورش به خاطر نداشتن برنامه جایگزین یا پلن B انتقاد کرد.

مارادونا با اشاره به اینکه اشکال در کادر فنی نیست بلکه ذهنیت بازیکنان است که باید درست شود، گفت:

کاری که آرژانتین انجام نداد، حمله بود. ما تیمی هجومی داریم که بهترین مهاجمان جهان را در اختیار دارد بنابراین اگر قرار نیست حمله کنیم باید برنامه جایگزین برایش داشته باشیم

مسی که چهار بار جایزه بهترین بازیکن جهان را به دست آورده در فصل 2015-2014 که بارسلونا سه گانه قهرمانی لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد ستاره این تیم بود. او در 57 بازی 58 گل زد و 28 پاس گل داد.

جهت حمایت از سایت ما "آفساید نیوز"، این سایت را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

منبع خبر: "آفساید نیوز"

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تم میکر در تاریخ 1394/04/25 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

بـــه نــــامــــ خــــــدا
دوست عزیز سلام از وب شما با دقت بازدید کردیم متأسفانه وب شما از سئوی خوبی بهره مند نمی باشد و این یعنی افت بازدید این روز ها گوگل وب هایی را که سئو نشده را از نتایج خودش حذف می کنه سئو در حقیقت باعث افزایش رنک الکسا و پیچ رنک و افزایش بازدیدتون میشه برای سئو سازی وبتون در خدمتتون هستیم + تخفیف ویژه برای شما
با ما تماس بگیرید : BeraghEshgh313@chmail.ir
مقاله کسب در آمد از اینترنت :
http://www.themmeaker.ir/page/kasbdaramad
نرم افزار هک وای فای :
http://www.themmeaker.ir/page/wifi
نرم افزار معرفی صفحات وب به موتور های جستجو :
http://www.themmeaker.ir/page/google
نرم افزار بهبودی رتبه الکسا :
http://www.themmeaker.ir/page/Alexa
مقاله اینترنتی سئو :
http://www.themmeaker.ir/page/seo
نرم افزار ارسال ایمیل انبوه :
http://www.themmeaker.ir/page/Mail
معرفی 20 سایت برای کسب درآمــد :
http://www.themmeaker.ir/page/Site


http://Themmeaker.ir
پاسخ : با اجازت وب ما 100 درصد سئوش کامله


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از قالب جدید آفسایدنیوز راضی هستید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1058
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 972
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,134
  • بازدید ماه : 1,134
  • بازدید سال : 19,241
  • بازدید کلی : 227,770