loading...
آفساید نیوز
مهربد (مدیر کل) بازدید : 105 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (1)

صبح امروز برزیل با شکست بر پرو از ادامه در بازی های کوپا آمریکا باز ماند.این اتفاق از بعد سال 1967 نیافتاده است!

رال رویداز کسی بود که در دقیقه 75 باعث حذف شدن تیم ملی برزیل شد.

پرو

وی با گلی که زد پرو را بعنوان تیم دوم و برزیل را در گروه B رقابت های کوپا آمریکا حذف کرد.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 91 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،در ادامه رقابت های کوپا برزیل در پاسادانا به مصاف اکوادور رفت ولی بی ثمر ماند.

دونگا که تقریبا با ترکیب اصلی به بازی آمد نتوانست نتیجه ای کسب کند و این در حالی بود که در کل برزیل 2 بار حمله خطرناک رو به دروازه اکوادور و اکوادر هم یک موقعیت خطرناک داشت در این گروه پرو که موفق به گلزنی در برابر هائیتی شده بود در صد و سپس به ترتیب تیم ها برزیل اکوادور و هائیتی قرار گرفتند.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 90 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،پرو در دومین روز رقابت های سده کوپا آمریکا موفق به گلزنی و صدر نشینی شد.

پائولو گوئرو 32 ساله که سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد همچنا گلزنی میکند.

وی در دقیقه 61 تک گل بازی را زد و تیمش را صدر نشین گروهش کرد.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 95 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،در روز اول بازی ها کلمبیا و کاستاریکا تیم های گروه A به مصاف هم رفتند و سهمشان از بازی یک امتیاز بود.کاستا ریکا با ترکیب 3-4-3 و پاراگوئه با ترکیب 2-4-4 بازی را شروع کردند.

در اوایل بازی پاراگوئه برتری نسبی داشت و بازی به شدت فیزیکی بود.در دقایق 15 و 16 پاراگوئه چند حمله نصفه و نیمه به دروازه کاستا ریکا کرد ولی با واکنش دروازه بان همراه بود.دقیقه 28 بازی به دلیل گرما وقت استراحت کوتاهی گرفته شد.

بازی کاملا سرد دنبال میشد و نیمه اول به پایان رسید درصد مالکیت توپ 53 - 47 به سود پاراگوئه بود و شوت روی دروازه ها هم 5 شوت پاراگوئه که هیچکدام در چارچوب نبود و 1 شوت کاستاریکایی ها در چارچوب بود.

بازی در نیمه دوم شروع شد،باز هم بازی کسل کننده بود.دو تیم تا محوطه جریمه میرفتند ولی توان موقعیت سازی نداشتند.دقیقه 65 کاستاریکا یک شوت در چارچوب زد ولی بی ثمر بود.بازی با چندین موقعیت دست و پا شکسته پیش رفت تا اینکه داور دوباره در دقیقه 75 تایم استراحت اعلام کرد

در ادامه هم بازی به همان روند بود در دقایق پایانی یک سانتر به سمت راست محوطه جریمه پاراگوئه ارسال شد و به دست بازیکن پاراپگوئه برخورد کرد و بازیکنان کاستاریکا اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور ادامه بازی اعلام کرد.درست در صحنه بعد واتسون با تکلی خواست والدز را متوقف کند که داور خطا اعلام کرد و کارت قرمز نشان داد.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 104 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،در بازی دیشب آمریکا و کلمبیا خامس رودریگز در نخستین بازی مصدوم شد.

او در بازی دیشب در دقیق 41 گل دوم تیم کلمبیا را از روی نقطه پنالتی زد ولی در دقیقه 73 در حالی که توپ در اختیارش بود تعادلش به هم خورد و افتاد و از ناحیه کتف احساس ناراحتی کرد،به نظر میرسد مشکل او در رفتگی شانه باشد.

خامس رودریگزخامس رودریگز

شاید مصدومیت وی او را از بازی بعدی محروم کند.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 90 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفساید نیوز در بازی دیشب افتتاحیه رقابت های کوپا آمریکا کلمبیا با غلبه بر تیم میزبان توانست 3 امتیاز ارزشمند گروه A را کسب کند.

بازی از همان اول با برتری کلمبیا همراه بود و توپ و میدان دست آنها بود بطوریکه در دقیقه 8 کریستین زاپاتا روی کرنر با ضربه هدی دقیق اولین گل این رقابت را زد.

بازی همانطور پیش رفت و کلمبیا روند هجومی اش را حفظ کرد.موقعیت های زیادی ایجاد شد تا سرانجام دقیقه 41 خامس رودریگز صاحب یک پنالتی شد و گل دوم کلمبیا را به ثبت رساند.

تیم ملی آمریکا تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند ولی نتیجه ای در پی نداشت و در آخر بازی با برد 2 بر صفر کلمبیا همراه شد.

کلمبیا ایالت متحده امریکا

کلمبیا آمریکا

کلمبیا ایالت متحده آمریکا

مهربد (مدیر کل) بازدید : 96 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

اختصاصی | آلبی سلسته از شانس های مسلم قهرمانی در دوره ویژه کوپا امریکای 2016 است. اما لیونل مسی معتقد است که دو تیم حوزه کونکاکاف آنقدر قدرتمند هستند که با دیگر تیم ها رقابت کنند.

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11 و به نقل از آفسایدنیوز، آرژانتین با 14 عنوان قهرمانی در این رقابت ها، مسلم ترین بخت قهرمانی در کوپا امریکای صد سالگی به شمار می آید. مسابقاتی که سوت آغازش بامداد امروز با دیدار تیم های امریکا و کلمبیا به صدا در آمد.

 

مدافع عنوان قهرمانی یعنی شیلی و اروگوئه با 15 بار قهرمانی موفق ترین کشورهای این رقابت ها هستند. اما مسی معتقد است که میزبان رقابتها امریکا، و تیم ملی مکزیک هم از بخت های قهرمانی اند.

مسی می گوید:


-

  امریکا و مکزیک می توانند قهرمان این دوره باشند. آنها نامزد این عنوان خواهند بود. نه به خاطر اینکه میزبانند. بلکه به خاطر کیفیت تیم هایشان.

-

او درباره نخستین  برگزاری  این رقابت ها بیرون از امریکای جنوبی گفت:

-

حس خاصی است؛همراه با کشور های جدید،زمین ها و استادیوم ها ... فوق العاده است!

-
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از قالب جدید آفسایدنیوز راضی هستید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1058
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 18,225
  • بازدید کلی : 226,754