loading...
آفساید نیوز
مهربد (مدیر کل) بازدید : 176 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش بخش بین المللی سایت ورزش 11 و به نقل از آفسایدنیوز، هالک مهاجم فصل گذشته زنیت روسیه با قراردادی نجومی به ارزش 56 میلیون یورو (یک تیلیارد و هشتصد و نود و یک میلیارد و دویست و سی و دو میلیون تومان!) راهی باشگاه شانگهای اس آی پی جی چین شد و فصل آینده در سوپر لیگ این کشور به میدان خواهد رفت. همچنین قرار است مبلغ 2 میلیون یورو به مبلغ قرارداد هالک بابت پاداش اضافه شود. وی در سال 2012 با قراردادی به ارزش 41 میلیون پوند از پورتو به زنیت آمده بود. باشگاه شانگهای اس آی پی جی چین زیر مجموعه شرکت عظیم SIPG است و دارایی زیادی دارد و پیش از این اسون گوران اریکسون سرمربی این تیم آساموا ژیان، الکسون، ژان اورارد، داریو کونا و کیم جو یونگ را به خدمت گرفته بود.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 165 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

مهدی پاشازاده مدافع سابق تیم ملی ایران عزادار مادرش شد.

مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال و تیم ملی ایران در سوگ مادر خود نشست.

وی که هفته پیش خواستار دعای مردم برای بهبودی مادرش بود امروز عزادار مادرش شد

وبسایت ورزشی آفسایدنیوز این ضایعه را به آقا پاشازاده و خانواده اش تسلیت میگوید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهربد (مدیر کل) بازدید : 105 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (1)

صبح امروز برزیل با شکست بر پرو از ادامه در بازی های کوپا آمریکا باز ماند.این اتفاق از بعد سال 1967 نیافتاده است!

رال رویداز کسی بود که در دقیقه 75 باعث حذف شدن تیم ملی برزیل شد.

پرو

وی با گلی که زد پرو را بعنوان تیم دوم و برزیل را در گروه B رقابت های کوپا آمریکا حذف کرد.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 92 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

ترکیب انگلستان:هارت،واکر،کاهیل،اسمالینگ،رز،آلی،دایر،رونی،استرلینگ،کین،لالانا

ترکیب تیم انگلستان

ترکیب روسیه:آکنفیف،اسمولینکوف،برزوتسکی،ایگناشویچ،شنیکوف،نیوستاتر،گولوین،کوکورین،،شاتوف،اسمولوف،زیوبا

ترکیب تیم روسیه

گزارش بازی:بازی در آغاز با حمله های دو تیم همراه بود.

پس از چندین دقیق توپ دست جو هارت دروازه بان انگلیسی ها آمد و او سانتری کرد که به دفاع تیم خود انگلستان خورد و صحنه ای جالب بوجود آورد.

پس از چندین دقیقه از شروع بازی توپ به کنار محوطه روس ها رسید و سه شیر ها با پاسکاری توپ را به لالانا درون محوطه جریمه رساند و او شوتی سنگین به مرکز دروازه زد ولی آکنفیف آن را مهار کرد

بازی نسبت به دیروز کمی سرد تر دنبال میشود هر چند انگلیس ها چندین حمله نصفه و نیمه می کنند در دقیق 21 باز هم انگلیسی ها با پاسکاری تاکتیکی توپ را به لالانا رساندند ولی ضربه او به بیرون از دروازه بود باز هم دقایقی بعد روی هدی توپی به استرلینگ رسید و او با چابکی به سمت دروازه حریف دوید ولی مدافع روسی با تکلی توپ را به کرنر فرستاد ولی آن کرنر هم ثمری نداشت بازی دیگر کاملا از جریان افتاده بود که نیمه تمام شد.

در ادامه نیمه باز هم بازی دست انگلستان بود ولی حمله های نصفه و نیمه ای میکرد تا اینکه در دقیقه 72 پشت محوطه جریمه روسیه خطایی بر بازیکن انگلیسی صورت گرفت و منجربه ضربه ایستگاهی شد و اریک دایر ضربه ای بی نظیر از روی ضربه ایستگاهی میزند.

انگلستان که دیگر به دفاع برگشته بود و گه گداری ضد حمله می زد فکر کرد می تواند نتیجه را حفظ کند ولی در دقیقه 91 روی سانتری از پشت محوطه جریمه توپی به بازیکن روسی می رسه و با هد آن را به سمت دروازه هدایت میکند و واسیلی برزوفسکی گل تساوی را می زند.

بازیکنان روسی و انگلیسی

آکنفیف و اسمالینگ

بازیکنان

بازیکنان دو تیم

هری کین

بازیکنان دو تیم

حاشیه:

پس از سوت پایان تماشاگران روسی به سراغ تماشا گران انگلیسی رفتند و با آن ها درگیر شدند:

درگیری هواداران روس و انگلیسی

مهربد (مدیر کل) بازدید : 93 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)

خروس های آبی دیروز در مراسم افتتاحیه در اولین بازی پیروز میدان شدند.

ترکیب فرانسه:لوریس،اورا،سانیا،رامی،کوشیلینی،کانته،متوئیدی،پوگبا،گریزمان،پایت،ژیرو

ترکیب رومانی:تاتاروسانو،ساپونارو،گریگور،چیریشس،رضوان رت،هوبان،پینتیلی،استانچیو،پوپا،استانکو،آندونه

گزارش:

بازی با افتتاحیه زیبایی شروع شد.در همان دقایق اول بازیکنان رومانی کرنری فرستادند روی دروازه ولی هوگو لوریس توپ را از روی خط دروازه نجات داد

فرانسه پاسکاری های زیادی میکرد بازی مهیجی صورت گرفت دو تیم حمله ها و ضد حمله های زیادی میکردند در موقعیتی فرانسوی ها با پاسکاری توپ را سانتر کردند و گریزمان با هدی توپ را به تیرکی زد بازی دیگر دست فرانسه افتاده بود هرچند رومانی ضد حمله های خطرناکی می زدند ولی در برابر دفاع فرانسه ناتوان بودند بازی در دقایق بعد کمی فیزیکی شد چرچیس بدلیل خطا اولین کارت زرد مسابقات یورو 2016 را دریافت کرد.درست همان دقایق بازیکن فرانسوی با خطایی بر روی آندونه او را متوقف کرد و بازی هم متوقف شد تا او مداوا شود بازی دیگر در دقایق آخر نیمه اول از جریان افتاده بود.

نیمه دوم شروع شد،پس از دقایقی کرنری به نفع فرانسه گرفته شد ولی بازیکنان رومانیایی آن را بلاک کردند ولی باز هم توپ به فرانسوی ها بازگشت و با پاسکاری های تماشایی پایت توپ را سانتر کرد که الیویه ژیرو توپ را با هدی در دقیقه 58 به درون دروازه رومانی فرستاد و گل اول مسابقه زده شد

ولی بازیکنان رومانی سعی به جبران داشتند تا اینکه در دقیق 65 با خطای پاتریس اورا بر استانچیو در محوطه جریمه فرانسه پنالتی گرفته شد.

خود استانچیو توپ را از نقطه پنالتی به سمت چپ دروازه فرانسه شوت کرد و لوریس به اشتباه شیرجه ای به سمت راست زد

بازی باز هم دست فرانسوی ها بود و حمله های بی ثمر زیادی کردند دیگر تماشاگران بازی می دانستند بازی با تساوی یک بر یک به خاتمه میرسد که دیمیتری پایت پاس گل دهنده گل اول ضربه ای به کنج دروازه رومانی زد و تاتاروسانو نتوانست این ضربه مهار نشدنی را مهار کند.

سر انجام در دقیقه نود او با چهره ای احساسی و گریان تعویض میشود و بازی دقیقه ای بعد به پایان میرسد.

دانلود خلاصه بازی: کلیک کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهربد (مدیر کل) بازدید : 91 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،در ادامه رقابت های کوپا برزیل در پاسادانا به مصاف اکوادور رفت ولی بی ثمر ماند.

دونگا که تقریبا با ترکیب اصلی به بازی آمد نتوانست نتیجه ای کسب کند و این در حالی بود که در کل برزیل 2 بار حمله خطرناک رو به دروازه اکوادور و اکوادر هم یک موقعیت خطرناک داشت در این گروه پرو که موفق به گلزنی در برابر هائیتی شده بود در صد و سپس به ترتیب تیم ها برزیل اکوادور و هائیتی قرار گرفتند.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 90 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،پرو در دومین روز رقابت های سده کوپا آمریکا موفق به گلزنی و صدر نشینی شد.

پائولو گوئرو 32 ساله که سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد همچنا گلزنی میکند.

وی در دقیقه 61 تک گل بازی را زد و تیمش را صدر نشین گروهش کرد.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 95 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،در روز اول بازی ها کلمبیا و کاستاریکا تیم های گروه A به مصاف هم رفتند و سهمشان از بازی یک امتیاز بود.کاستا ریکا با ترکیب 3-4-3 و پاراگوئه با ترکیب 2-4-4 بازی را شروع کردند.

در اوایل بازی پاراگوئه برتری نسبی داشت و بازی به شدت فیزیکی بود.در دقایق 15 و 16 پاراگوئه چند حمله نصفه و نیمه به دروازه کاستا ریکا کرد ولی با واکنش دروازه بان همراه بود.دقیقه 28 بازی به دلیل گرما وقت استراحت کوتاهی گرفته شد.

بازی کاملا سرد دنبال میشد و نیمه اول به پایان رسید درصد مالکیت توپ 53 - 47 به سود پاراگوئه بود و شوت روی دروازه ها هم 5 شوت پاراگوئه که هیچکدام در چارچوب نبود و 1 شوت کاستاریکایی ها در چارچوب بود.

بازی در نیمه دوم شروع شد،باز هم بازی کسل کننده بود.دو تیم تا محوطه جریمه میرفتند ولی توان موقعیت سازی نداشتند.دقیقه 65 کاستاریکا یک شوت در چارچوب زد ولی بی ثمر بود.بازی با چندین موقعیت دست و پا شکسته پیش رفت تا اینکه داور دوباره در دقیقه 75 تایم استراحت اعلام کرد

در ادامه هم بازی به همان روند بود در دقایق پایانی یک سانتر به سمت راست محوطه جریمه پاراگوئه ارسال شد و به دست بازیکن پاراپگوئه برخورد کرد و بازیکنان کاستاریکا اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور ادامه بازی اعلام کرد.درست در صحنه بعد واتسون با تکلی خواست والدز را متوقف کند که داور خطا اعلام کرد و کارت قرمز نشان داد.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 104 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،در بازی دیشب آمریکا و کلمبیا خامس رودریگز در نخستین بازی مصدوم شد.

او در بازی دیشب در دقیق 41 گل دوم تیم کلمبیا را از روی نقطه پنالتی زد ولی در دقیقه 73 در حالی که توپ در اختیارش بود تعادلش به هم خورد و افتاد و از ناحیه کتف احساس ناراحتی کرد،به نظر میرسد مشکل او در رفتگی شانه باشد.

خامس رودریگزخامس رودریگز

شاید مصدومیت وی او را از بازی بعدی محروم کند.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 90 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش آفساید نیوز در بازی دیشب افتتاحیه رقابت های کوپا آمریکا کلمبیا با غلبه بر تیم میزبان توانست 3 امتیاز ارزشمند گروه A را کسب کند.

بازی از همان اول با برتری کلمبیا همراه بود و توپ و میدان دست آنها بود بطوریکه در دقیقه 8 کریستین زاپاتا روی کرنر با ضربه هدی دقیق اولین گل این رقابت را زد.

بازی همانطور پیش رفت و کلمبیا روند هجومی اش را حفظ کرد.موقعیت های زیادی ایجاد شد تا سرانجام دقیقه 41 خامس رودریگز صاحب یک پنالتی شد و گل دوم کلمبیا را به ثبت رساند.

تیم ملی آمریکا تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند ولی نتیجه ای در پی نداشت و در آخر بازی با برد 2 بر صفر کلمبیا همراه شد.

کلمبیا ایالت متحده امریکا

کلمبیا آمریکا

کلمبیا ایالت متحده آمریکا

مهربد (مدیر کل) بازدید : 96 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

اختصاصی | آلبی سلسته از شانس های مسلم قهرمانی در دوره ویژه کوپا امریکای 2016 است. اما لیونل مسی معتقد است که دو تیم حوزه کونکاکاف آنقدر قدرتمند هستند که با دیگر تیم ها رقابت کنند.

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11 و به نقل از آفسایدنیوز، آرژانتین با 14 عنوان قهرمانی در این رقابت ها، مسلم ترین بخت قهرمانی در کوپا امریکای صد سالگی به شمار می آید. مسابقاتی که سوت آغازش بامداد امروز با دیدار تیم های امریکا و کلمبیا به صدا در آمد.

 

مدافع عنوان قهرمانی یعنی شیلی و اروگوئه با 15 بار قهرمانی موفق ترین کشورهای این رقابت ها هستند. اما مسی معتقد است که میزبان رقابتها امریکا، و تیم ملی مکزیک هم از بخت های قهرمانی اند.

مسی می گوید:


-

  امریکا و مکزیک می توانند قهرمان این دوره باشند. آنها نامزد این عنوان خواهند بود. نه به خاطر اینکه میزبانند. بلکه به خاطر کیفیت تیم هایشان.

-

او درباره نخستین  برگزاری  این رقابت ها بیرون از امریکای جنوبی گفت:

-

حس خاصی است؛همراه با کشور های جدید،زمین ها و استادیوم ها ... فوق العاده است!

-
مهربد (مدیر کل) بازدید : 107 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

لیونل مسی بازیکن ساره بارسلونا در بازی دوستانه با هندوراس به شدت از ناحیه سینه و کمر دچار مصدومیت شد؛

مربی آلبی سلسته تاتا مارتیون گفته:

-
  •  برخورد بسیار زننده و بدی بود.

با این حال حضور مسی برای قرار گرفتن در بازی با شیلی در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی پزشک تیم از روند درمان لئو راضی است.

او می گوید:

-
  • مسی بهتر است و درد کمرش کمتر شده است؛هر روز ریکاوری میکند.برای این نوع مصدومیت درمان های زیادی وجود دارد.
  • وقتی در بخشی که مصدوم شده اید درد کمتری داشته باشید نشانه از روند مطلوب است.
مهربد (مدیر کل) بازدید : 79 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

#در بازار سیاه بلیت بازی به بیش از 50 هزار تومن رسیده است.

#بدلیل تازه تاسیس بودن باشگاه نفت و گاز جایی برای خبرنگاران تعبیه نشده است و سبب پوشش خبری سخت است.

#حدود 10 هزار تماشاگر در بازی حضور دارد.

#برخی از مردم با پرچم برزیل که نشانه نفت آبادان است وارد ورزشگاه شده است.

#کمیته ای که مسئول برگزاری جام حذفی است از ورزشکاران خوزستانی استفاده کرده است تا آنها حرکات نمایشی برای تماشاگران انجام دهند.

#حدود هزار تماشاگر ذوب آهن و پرسپولیس در باشگاه وجود دارد و بر علیه استقلال شعار می دهد.

#شهباز زاده که در این بازی محروم بود با تشویق هواداران وارد بازی شد.

#وقتی گل محمدی وارد شد هواداران استقلالی بر علیه او شعار دادند ولی ذوب اهنی ها و پرسپولیسی ها به شدت او را تشویق کردند.

#با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات 20 درصد استادیوم خرمشهر به تماشاگران ذوب آهن اختصاص داده شده است. همچنین طبق گفته محمدرضا ساکت بلیت فروشی کمتر از حد مجاز ورزشگاه انجام شده تا مشکلی برای هواداران پیش نیاید.

#بازی با دقیقه ای تاخیر آغاز شد.

#ذوب آهن با پیرهنی جدید که سفید است و طرح سبزی دارد و تبلیغی جدید دارد وارد بازی شد.

#در دقیقه 13 شوت تبریزی رو دروازه در محوطه به دست عمرانزاده برخورد کرد و صحنه مشکوک به پنالتی بود ولی فغانی اعتقاد به چیزی نداشت.

#سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول گرفته شد.

#بازی در نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر آغاز گردید.

#سوت های به سود استقلال فغانی با اعتراض یحیی گل محمدی همراه بود.

#یکی از تماشاگران استقلال در جریان بازی با مشکل قلبی برخورد که سریعا توسط آمبولانس به بیمارستان رسید(آرزوی سلامتی داریم).

حواشی بازی استقلال ذوب آهن

حواشی بازی استقلال ذوب آهن

حواشی بازی استقلال ذوب آهن

 

مهربد (مدیر کل) بازدید : 75 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

پس از گل دیشب رونالدو در پنالتی به اتلتیکو مادرید تونی کروس توانست رکورد ساز شود؛

او که با بایرن مونیخ قهرمان این جام شده بود حالا با رئال مادرید در ورزشگاه سن سیرو این رکورد رو زد که با دو تیم مختلف توانسته جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالا ببرد.

تا به حال هیچ یک از بازیکنان آلمان به این افتخار نرسیده بود.

تونی مبارک.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 104 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (1)

آفسایدنیوز:رئال مادرید با شکست اتلتیکو مادرید برای یازدهمین بار در تاریخ باشگاه قهرمان چمپیونز لیگ اروپا شد؛

رئال مادرید: ناواس، راموس، په په، مارسلو، کارواخال، کاسمیرو، مودریچ، کروس، بیل، رونالدو، بنزما

اتلتیکو مادرید: اوبلاک، خوان فران، ساویج، گودین، فلیپه لوئیس، سائول نیگز، گابی، کوکه، تورس، گریزمان، آگوستو

دو تیم در نیمه اول بسیار محتاط بازی کردند هر چند بازی بیشتر دست رئال مادرید بود ولی بر خلاف انتظار در همان لحظات اول ( دقیقه 15 ) سرخیو راموس موفق به گلزنی شد.

گل دوم روی یک ضربه آزاد به گرت بیل در محوطه جریمه رسید و گرت با یک ضربه سر توپ را در دهانه دروازه جایی که راموس حضور داشت فرستاد و راموس با ضربه ای نه چندان محکم توپ را به گل رساند اما این گل مشکوک به آفساید بود.

لحظه به گل رسیدن رئال توسط سرخیو راموس خوشحالی بعد از گل راموس

در ادامه روند بازی تغییر کرد اتلتیکو بازی دفاعی را شروع کرد ولی به قدری برای گل زدن کافی نبود.رئال هم میتوانست در همان دقایق به گل برسد لما در نهایت نیمه دوم یک بر هیچ به سود رئال مادرید تمام شد.

نیمه دوم با تعویض کاراسکو و فرناندز در اتلتیکو شروع شد؛این تعویض نشان از بازی هجومی تر برای اتلتیکو مادرید بود و همینطور هم شد بطوریکه تنها یک دقیقه پس از شروع نیمه دوم په په با خطایی بر روی فرناندو تورس پنالتی را برای اتلتیکو گرفت.ولی پنالتی با شوت گریزمان به تبر افقی دروازه برخورد کرد.

برخورد توپ با تیر افقی دروازه

در ادامه باز هم این اتلتیکو بود که حمله های پی در پی می کرد و در دقیقه 55 ساویچ توپ را به شکل خطرناکی شوت کرد ولی توپ به بیرون رفت.کوکه و سائول هم موقعیت هایی را روی دروازه رئال ایجاد کردند اما باز هم موفق به گلزنی نشدند.سرانجام رئال تصمیم به بیرون آمدن از لاک دفاعی گرفت و بنزما در دقیقه 70 تک به تکی با اوبلاک را ایجاد کرد ولی پیروز این تک به تک اوبلاک یود.ایندفعه گرت بیل صاحب موقعیتی شد اما دفاع توپ را از روی خط کشید بیرون و تنها یک دقیقه بعد چیپی عالی از گابی خوان فران را در سمت چپ محوطه صاحب توپ کرد و او هم  با پاسی توپ را به کاراسکو رساند و این بازیکن که در این نیمه به میدان آمده بود با شوتی بغل پا بازی را مساوی کرد.(دقیقه 79)

لحظه گل کاراسکو

رئالی ها سعی زیادی برای پیشی گرفتن در لحظات آخر بازی داشتند اما ثمری نداشت و بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

در وقت های اضافه موقعیت خاصی صورت نگرفت و بازی به پنالتی کشیده شد.

پنالتی را رئال شروع میکند:

ضربه اول رئال مادرید: لوکاس واسکز با فریب اوبلاک پنالتی اول را گل میکند.

ضربه اول اتلتیکو مادرید: آنتونیو گریزمان ککه در حین بازی پنالتی را خراب کرده بود با این گل جبران میکند.

ضربه دوم رئال مادرید: مارسلو ضربه دوم را گل میکند.

ضربه دوم اتلتیکو مادرید: گابی با فریب ناواس توپ را گل میکند.

ضربه سوم رئال مادرید: گرت بیل گل می زند.

ضربه سوم اتلتیکو مادرید: ایندفعه سائول ناواس را فریب داده و بازی به تساوی کشیده می شود.

ضربه چهارم رئال مادید: سرخیو راموس شوت میکند و اوبلاک مسیر توپ را اشتباه تشخیص میدهد و رئال جلو می افتد.

ضربه چهارم اتلتیکو مادرید:خوآن فران توپ را شوت میکند ولی توپ به تیر دروازه میخورد

ضربه پنجم رئال مادرید: ضربه سرنوشت ساز  را رونالدو گل میکند و سبب قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا می شود.

گزارش تصویری:

بازیکنان اتلتیکو مادرید

بازیکنان اتلتیکو مادرید

بازیکنان اتلتیکو مادرید

گرت بیل

گرت بیل

گرت بیل

 گرت بیل و کوکه

گرت بیل

سائول

سائول و کریستیانو رونالدو

رونالدو و لوکاس هرناندز

کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو

رونالدو و کوکه

رونالدو

رونالدو

رونالدو

مهربد (مدیر کل) بازدید : 79 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

مسی فوق ستاره بارسا دیروز در بازی دوستانه با تیم ملی هندوراس مصدوم شد:

آفسایدنیوز:در بامداد امروز تیم ملی آرژانتین با یک گل هیگواین در برابر تیم ملی هندوراس پیروز شد.

در دقیقه 64 بازی لیونل مسی مصدوم شد و جای خود را با اوبانگا عوض کرد.وی از ناحیه چپ قفسه سینهدچار مصدومیت شد ضمن اینکه از ناحیه پاراورتبرال کمر احساس درد میکند.

شاید این مصدومیت سبب این شود که در رقابت های کوپا حضور نداشته باشد.

پزشک تیم ملی آرژانتین می گوید:

-
  •  متاسفانه لیونل از ناحیه استخوان و بافت نرم قفسه سینه احساس درد دارد , کمرش هم دچار کوفتگی شده است.
  • او باید تحت سی تی اسکن و ام آر آی قرار گیرد تا وضعیتش آشکار شود.
مهربد (مدیر کل) بازدید : 112 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (2)

ترکیب دو تیم

لوگوتراشتگن، دنی آلوس، پیکه، ماسکرانو، یوردی آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، مسی، لوئیس سوارز، نیمار

سویاسرخیو ریکو، ماریانو، رامی، کاریچو،، اسکودِرو، کرچوویاک، بانگا، کوکه، ایباررا، ویتولو، گامیرو

 

 

آمار و ارقام

بارسلونا سویا

گزارش بازی

دیدار فینال جام حذفی اسپانیا از ساعت 24 امشب بین بارسلونا قهرمان لالیگا و سویا قهرمان لیگ اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به قضاوت کارلوس دل‌کرو برگزار شد.

بارسلونا با نتیجه 8 بر یک مقابل والنسیا به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

سویا با نتیجه 6 بر 2 از سد سلتاویگو گذشت و راهی فینال شد.

این دیدار درنهایت با نتیجه 2 به صفر به سود بارسا خاتمه یافت.

برای بارسا جوردی آلبا در دقیقه 107  و نیمار در دقیقه 120 گلزنی کرد.

سویا به دلیل بازی در فینال لیگ اروپا خسته تر از بارسا بود و  با کسب عنوان قهرمانی با روحیه مضاعفی پا به میدان گذاشتند.

در دقیقه 36 ماسچرانو با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

در دقیقه 90 بانگا از سویا اخراج شد.

سوارز در دقیقه 56 با دلیل مصدومیت بازی را ترک کرد.

در دقیقه 110 بازی داور بازی با گرفتگی عضلات پا مواجه شد و برای دقایقی بازی متوقف شد.

بازی با حضور بارسا پشت محوطه جریمه سویا آغاز شد و سویا با کنترل سوارز و نیمار بازی را کنترل کرد و در نیمه‌ای که مهم‌ترین صحنه آن اخراج ماسچرانو بود دو تیم به نتیجه مساوی قناعت کردند و راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم انریکه با جایگزین کردن جرمی متئو به جای ایوان راکتیچ یک نفر از عناصر تهاجمی را از بازی خارج کرد و ترکیب بارسا به 2-3-4 تغییر داد و با تعویض اجباری سوارز به دلیل مصدومیت مسی و نیمار 2 مهاجم بارسا شدند.

سویا هم که بارسا را تضعیف شده می‌دید با نفرات بیشتری در حمله شرکت کرد و در 15 دقیقه اول یک بار تا آستانه رسیدن به گل پیش رفت اما ضربه گامرو با بدشانسی راه اوت شد.در ادامه بارسا با اتکا با حرکات تکنیکی نیمار و مسی بازی را به زمین سویا کشاند و روی همین حرکت بانگا بازیکن تاثیر گذار سویا با خطایی که روی نیمار انجام داد با کارت قرمز داور رو به رو شد تا دو تیم 10 نفره شوند و با پایان 90 دقیقه بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه وقتی دو تیم 10 نفره شدند بارسا باز هم رو به حمله آورد و روی فرار از آفساید جوردی آلبا به گل رسید تا با خیال راحت‌تری نیمه دوم وقت اضافه را بازی کند و توسط نیمار به گل دوم برسد و در نهایت این دیدار با برتری و دبل بارسا با قهرمانی در کوپا دل‌ری خاتمه یافت.

کاتالان‌ها با این قهرمانی برای بیست و هشتمین بار قهرمان جام حذفی شدند.

با این شکست  هفته طلایی سویا که با قهرمانی در لیگ اروپا آغاز شده بود خراب شد.

عکس بازی

عکس 1

عکس 2

عکس 3

عکس 4

عکس 5

عکس 6

عکس 7

جهت دانلود ویدئو کلیک کنید

جهت دانلود روی عکس بالا کلیک کنید.

 

تهیه توسط :آفسایدنیوز

 

 

مهربد (مدیر کل) بازدید : 89 شنبه 01 خرداد 1395 نظرات (0)

در حالی که پرسپولیس در حال بازیکن گرفتن و اجرای برنامه های تدارکاتی خود است، استقلال باید تا مجمع انتخاب اعضای هیات مدیره و البته فینال حذفی صبر کند تا وارد نقل و انتقالات شود.

 این روزها هواداران استقلال نگران عقب ماندن از پرسپولیس در نقل و انتقالات هستند. پرسپولیس بیرانوند را جذب کرده است، در حال چینش بازیکنان برای جایگزینی احتمالی طارمی و رامین رضائیان و دیگران هستند و مذاکراتی هم با بازیکنانی مثل قوچان نژاد امیری و ترابی انجام داده اند.

در اینسو اما استقلال وارد نقل و انتقالات نشده و اصالتا  نمی‌تواند به این حوزه ورود کند دلیل این عدم توانایی هم این موارد است: دوشنبه هفته آینده روز مجمع عمومی استقلال برای تعیین اعضای هیات مدیره است و این یعنی آنکه اعضای هیات مدیره ممکن است عوض شوند، شایعاتی هم در مورد خداحافظی افشارزاده از استقلال و رفتن وی به حوزه ژیمناستیک شنیده می‌شود که دور از ذهن نیست، به این ترتیب باید تاکید کرد که استقلال در بعد انتخاب مربی هم باید منتظر مجمع عمومی و البته نتیجه نهایی تیم در جام حذفی باشد.

اگر مظلومی جام حذفی را ببرد با احتساب آنکه سهمیه آسیا را گرفته و در لیگ هم سوم شده قاعدتا روی برنامه ای که اول سال نوشته و ارائه کرده بود حرکت می‌کند اما در این صورت هم مخالفانی در هیات مدیره دارد که مخالفت خود را علنی کرده‌اند، به عنوان مثال معینی یکی مثل برانکو را می‌خواهد و نجف نژاد منصوریان را!

هر چه هست اینها دلایل جا ماندن استقلال از نقل و انتقالات است که راهی جز صبر کردن با تصمیم‌های فعلی باقی نمی‌گذارد مگر اینکه استقلال همین حالا سرمربی فصل بعد خود را بدون احتساب نتیجه فینال حذفی انتخاب کند که این موضوع حداقل توسط این هیات مدیره ممکن نیست. در نتیجه باید گفت استقلال خود به خود حداقل یازده روز دیگر از پرسپولیسی که حتی برنامه تمرین و اردوی خود را ساعت به ساعت تنظیم کرده عقب است.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 84 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

توخل، گواردیولا را بهترین مربی جهان می داند

توخل همراه با دورتموند باید مقابل بایرن گواردیولا در فینال جام حذفی آلمان قرار بگیرد.
توخل در این باره گفت:


-


تیم های گواردیولا همیشه توانایی های خاصی داردند، من مطمئنم فوتبال آلمان دلتنگ این مربی درجه یک خواهد شد.

ما سعی می کنم در فینال جام حذفی مثل بایرن خاص باشیم و بیوانیم آنها را غافلگیر کنیم.


-
مهربد (مدیر کل) بازدید : 88 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

یک خبرنگار اسپانیایی علت اصلی تاخیر دیدار بارسلونا با الاهلی عربستان را ستاره‌های سرکش کاتالونیا اعلام کرد.

قرار بوده است بنا بر تواقفی میان باشگاه بارسلونا و حامی مالی این تیم، دیداری دوستانه بین بارسا و الاهلی عربستان در دوحه برگزار شو.

 حامی مالی تیم الاهلی عربستان هم شرکت هواپیمایی قطر  است که نامش بر پیراهن آبی اناری ها نقش بسته است. به همین خاطر  شرکت قطری به همین سبب ترتیب دیداری دوستانه به تاریخ 4 خرداد در دوحه  میان بارسلونا و الاهلی را داده بود که ظاهراً به تاخیر افتاده است.

ضاهراً خبرنگاری در مقاله‌ای با عنوان «بارسلونا به خاطر سرباز زدن ستارگانش از بازی با الاهلی عربستان، به دوحه نمی‌رود» علت اصلی تاخیر این دیدار را تصمیم مسی و دوستانش بیان کرده است. ظاهراً مسی و سوارز و براوو و ماسکرانو و رافینیا و آلوز از مخالفان اصلی این برگزاریدیدار هستند. بارسلونا هم نمی‌تواند بدون حضور نیمی از ستاره‌هایش برای این دیدار حاضر شود، چراکه شرکت قطر برای تبلیغ خود به تمام ستاره‌های بارسا  محتاج است.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 89 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

اختصاصی | بازیکن 24 ساله رئال قبل از انتقال او به رئال در سال 2013 اسم سگش را مسی گذاشته بود و هنوزهم سگش را به همین اسم صدا میکند!

پس از آنکه اودر سال 2013  از مالاگا به رئال آمد راجع به این اسم گذاری گفت:

-

  مسی در دنیا بهترین است. سگ من نیز بهترین است.

-

 این اظهار نظر او هنوز هم باعث حمله طرفداران مسی به اوست.

او در مورد نامگذاری سگش توضیح داد:

-

  این اسم بیشتر پیشنهاد برادر و پدرم بود و من زیاد نقشی در انتخاب  آن نداشتم.

 

  این یک اسم برای سگ است، چه کسی اهمیت میدهد؟

 

  من دیگر نمیتوانم او را بیرون ببرم، تصور کنید که چه میشود اگر در خیابان او را به این نام صدا کنم !!!

-

 

Isco and dog

مهربد (مدیر کل) بازدید : 125 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

اختصاصی | فوق ستاره پرتغالی رئال دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی را از دست داد و رئالی برای رساندن او به دیدار برگشت به فکر راهی سریعتر هستند.



به گزارش آفسایدنیوز، مانولو لاما خبرنگار ایستگاه رادیویی کوپه اسپانیا در گزارشی عنوان کرده است،  پزشکان رئال مادرید اسکن MRI را از پای کریستیانو رونالدو-صفحه اختصاصی کریستیانو رونالدو-صفحه اختصاصی کریستیانو رونالدو گرفته اند و مشخص شده است که الیاف عضلات او پاره شده و برای تصریح در بهبود آن نیاز به سلول های بنیادی دارند.

 

باشگاه رئال مادرید قصد دارد با این روش رونالدو را به دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند. اما هنوز وضعیت او مشخص نیست و باید منتظر خبر های تکمیلی باشیم.

 

البته او قطعا دیدار شنبه مقابل رئال سوسیداد را از دست خواهد داد و از همین امروز درمان او آغاز خواهد شد.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 113 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 به گزارش آفسایدنیوز، لوئیس انریکه به دفاع از نیمار پرداخته و اعتقاد دارد، توانایی های این بازیکن بر همه ثابت شده است.

 

نیمار یکی از متهمان اصلی سه شکست متوالی بارسلونا در لا لیگا بود و البته در لیگ قهرمانان اروپا نشانی از آن مهاجم سرزنده را نداشت.

 

با این حال، بارسلونا دیشب توانست اسپورتینگ گیخون را با نتیجه 6 بر 0 شکست دهد و ستاره برزیلی هم یکی از گل های تیمش را وارد دروازه حریف کند تا کمی از بحران خارج شوند.

 انریکه در پایان بازی در دفاع از شماره 11 تیمش گفت:
-

نیمار بازیکنی با شخصیتی ستودنی است. او تلاش می کند تا به همه چیز دست پیدا کند. او هرگز پنهان نمی شود، بلکه هر لحظه می تواند کیفیت بالای خود را نشان دهد.

 

او به تقویت روحیه نیاز دارد، اگر از نظر روانی تأمین باشد می تواند به  همان بازیکنی تبدیل شود که همه انتظار دارند.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 131 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (2)

با سلام.

سایت در این مدت غیر فعال بود که من خیلی عذر میخوام واقعا من تنهام تکی نمیتونم کار کنم و نویسندگانی که می یان برای ما پست بزارن اصلا نمیتونن به سبک پست گذاشتن ما عادت کنن بنابراین من تک و تنهام:

حالا به نظر شما من سایت رو همینطوری تکی ادامه بدم؟با همین سبک؟اخبار همه تیم ها؟

یا به نظرتون موضوع سایت رو فقط درباره یک تیم بکنم.

لطفا تو نظرات جواب بدید.

تشکرقلب

مهربد (مدیر کل) بازدید : 154 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

من برای دستانت دعا میکنم

تا در دستان کسی قرار گیرد تا گرمای دستانش آرام بخش روحت باشد

 

برای قلبت دعا میکنم

تا برای کسی بتپد که لیاقت خوبیهایت را داشته باشد

 

برای خودت نیز دعا میکنم

تا خودت باشی

بی آنچه دیگران میخواهند

 

و برایت میخواهم زیر باران عاشقانه های خدا خیس ترین باشی

دعا میکنم تا موفق ترین باشی

و بهترین ها برایت باشد

سال نوتون مبارک باد.

مهربد،ادمین وب آفسایدنیوز

مهربد (مدیر کل) بازدید : 152 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

اختصاصی | شاید انریکه برای اینکه بتواند از سوارز در دیدار با رئال مادرید استفاده کند، این هفته به او استراحت بدهد.

به گزارش آفسایدنیوز، تیم فوتبال بارسلونا در حال حاضر با 8 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول لالیگا اسپانیا قرار دارد و روز یکشنبه باید در ال مادریگال به مصاف ویارئال برود.

 

لوییز سوارز اروگوئه ای بهترین گلزن بارسلونا در این فصل ، 4 کارت زرد دریافت کرده است و اگر در این بازی کارت زرد پنجم را دریافت کند بازی ال کلاسیکو 14 فروردین را دست خواهد داد.

 

با توجه به این موضوع احتمال دارد لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا به مهاجم خود در دیدار با ویارئال استراحت بدهد.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 191 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

پائو گسول ستاره تیم بسکتبال شیکاگو بولز در مصاحبه ای از مسی تعریف کرد.


پائو گسول در این روزها به شهر زادگاهش برگشت و با شبکه تلویزیونی و سایت بارسلونا به مصاحبه پرداخت.

پائو از لیونل مسی تمجید کرد:

 

دیدن بازی لئو مسی بسیار لذت بخش است. بارسلونا تیم بزرگی است، حتی  با مسی بزرگ تر هم خواهد بود.

فوتبال، به عنوان یک پدیده جهانی، در حال رشد است و بسیاری از مردم در آمریکا علاقه مند به بازیکنی مانند او هستند و همه می خواهند بازی مسی را ببینند. او در جهان بهترین است، یک ستاره واقعی. او در تاریخ جاوانه خواهد شد. لئو در لاماسیا آمورزش دیده است و امیدوارم کارش را در بارسلونا به پایان برساند.

همه در NBA می دانند که من از کجا آمده ام. زندگی من همیشه با بارسلونا گره خورده است.همه در NBA می دانند که من از کجا آمده ام. زندگی من همیشه با بارسلونا گره خورده است.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 207 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

با توجه به آمار به دست آمده از باشگاه رئال مادرید گرت بیل 750 هزار یورو خرج روی دست کهکشانی ها می گذارد!

 به گزارش آفسایدنیوز، گرت بیل، سه فصل پیش با مبلغ 100 میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید پیوست. با توجه به رقم سنگینی که پرز از خزانه باشگاه برای انتقال او پرداخت کرد، بتازگی آماری منتشر شده که نشان می دهد، رئال بابت هر حضور ستاره ولزی اش در ترکیب 750 هزار یورو متحمل شده است!

 

AS در حالی این آمار را مورد بررسی قرار داده که بیل، در فصل اول حضورش در رئال در 61 % بازی های تیمش حضور داشته است. این آمار در فصل دوم به 76  % می رسد اما در این فصل تا این موقع، به عدد قابل تأمل 46  % رسیده است!

 

قرارداد 6 ساله بیل با رئال مادرید، شامل حقوق 18 میلیونی برای هر فصل است که تا کنون نیمی از این قرارداد سپری شده است. البته زمانی که این بازیکن در ترکیب تیمش قرار گرفته نسبتا مؤثر عمل کرده است، اما مشکل اصلی او مصدومیت های بی موقعی است که از شرایط مسابقه دور نگهش می دارد.


مهربد (مدیر کل) بازدید : 187 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (1)

سلام شاید این سومین باره که وقفه تو کارمون پیش اومد شایدم دومین بار اصن ولش کن...

قبل همه یه چیز بگم: دیگه نمیگم وبمون این وب دیگه فقط واسه منه بقیه به دلایلی کنار کشیدن

روند وبمم دیگه فقط اخبار و نقل از جاهای دیگه نیس.دیگه خبرگزاری آفساید نیوز  چیزایی که بخوادو خیلی رک و راست میگه

تکرا میکنم خبر گزاری آفسایدنیوز ،حالا یکم پست میزارم آشنا شین

دم کسیا که همیشه باهامون بودن گرم،ما هم براشون کم نزاشتیم(سعی کنین نظراتو بیشتر کنین.)

تشکر,مهربد

مهربد (مدیر کل) بازدید : 226 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (1)

 اختصاصی | باشگاه مونترئال ایمپکت می خواهد برای یک فصل دیگر دیده دروگبا مهاجم ساحل عاجی را یک فصل دیگر در MLS نگه دارد.

به گزارش آفسایدنیوز، دروگبا موافقت کرده تا برای یک فصل دیگر به همراه تیم مونترئال ایمپکت در  MLS بازی کند.

 

گفته می شد دروگبا با رفتن هیدینگ به چلسی مونترئال را ترک کرده و به لندن می پیوندد. دروگبا پیشتر از علاقه اش برای حضور به مدت یک فصل دیگر در مونترئال گفته بود اما روز یکشنبه رسما تأیید کرد که در این باشگاه خواهد ماند.

 

دروگبا در توئیترش نوشت:
-

در راه قطر برای پیوستن به اردوی آماده سازی فصل جدید تیم مونترئال ایمپکت هستم.
-

 

این مهاجم 37 ساله که در 9 سال حضورش در چلسی به 12 افتخار با این تیم دست یافته است، در فصل گذشته MLS در 14 مسابقه 12 گل زد.

 

فصل 2016  MLS  از روز  17 اسفندماه آغاز می شود.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 227 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (3)

 احتمال پیوستن علیرصا حقیقی به پرسپولیس طی دو روز آتی وجود داشته و رایزنی ها درباره این اتفاق مهم آغاز شده است.

به گزارش آفسایدنیوز، مسولان باشگاه پرسپولیس بخاطر خاص بودن مورد سوشا مکانی همچنان بدنبال گلری هستند که بعد از مهلت نقل و انتقالات نیز بتواند رصایت نامه اش را دریافت کند.

گزینه های مدنطر پرسپولیس علیرصا حقیقی و حتی بیرانوند هستند.

دیروز یک مقام مسول پرسپولیس اعلام کرده بود اگر بیرانوند نشد تلاش می کنیم گلر ایرانی دیگری را جدب کنیم.

 گلر مدنطر سرخ ها حقیقی است که پس از انتقال به روبین کازان در سال ۲۰۱۱  قراردادش را با روبین فسخ کرده است.

باشگاه پرسپولیس هفته گدشته بدنبال آگاهی از نطر حقیقی درباره بازگشت او به پرسپولیس بوده و او که ظاهرا مذاکرات و تلاش هایش با تیم های اروپایی نتیجه بخش نبوده به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است.

حقیقی که دیروز برای استراحت راهی اسپانیا شده حالا بازیکن روبین کازان نیست.

او اگر آماده بازگشت به پرسپولیس باشد احتمال عقد قراردادش زیاد است.

البته باید دید سازمان لیگ اجازه می دهد پرسپولیس با گلری قرادداد ببندد که در پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی ایران تحت قرارداد باشگاه دیگری بوده و چهارشنبه شب بازیکن آزاد شده است.

شهبازی و شیرازی دو مقام مسول سازمان لیگ طی دو روز گدشته ابتدا عنوان کرده بودند پرسپولیس بخاطر مورد خاص سوشا مکانی می تواند با گلری که پس از مهلت نقل و انتقالات آزاد می شود قرارداد ببندد اما همین دومقام مسول در اظهارنطری متفاوت اعلام داشتند چنین مجوزی به پرسپولیس داده نمی شود.

برخی بر این باور هستند آنها بخاطر اعتراص قنبرزاده عضو هیات رییسه سازمان لیگ و مدیر عامل نفت و منتفی شدن انتقال بیرانوند به پرسپولیس چنین تغییر موصعی داشته اند.

از سویی دیگر اگر پرسپولیس بخاطر مورد خاص مکانی چنین مجوزی داشته باشد باید دید قوانین فیفا چه می گوید چرا که برای انتقال حقیقی به پرسپولیس نیاز به دریافت آی تی سی و ثبت قرارداد در سیستم تی ام اس فیفا و دریافت مجوز از سوی فیفا است.

با این وجود اگر توافق بین حقیقی و پرسپولیس برقرار شده باشد قطعا مدیران باشگاه پرسپولیس در رایزنی های خود این موارد را نیز بررسی کرده و از این نطرها مانعی بر سر راه چنین انتقالی نمی بینند.

حقیقی اگر سرخپوش شود، تعداد گلرهای تیم به پنج نفر می رسد چرا که علاوه بر لوبانوف،علی محسن زاده و مرتضی قدیمی پور نام مگانی هم از لیست خارج نشده و چه بسا که قبل از ثبت قرارداد حقبقی جدایی مکانی هم قطعی شود.

آیا شماره یک تیم ملی عزم بازگشت به لیگ ایران را کرده و در فوتبال اروپا به فعالیت خود ادامه نمی دهد؟

مهربد (مدیر کل) بازدید : 204 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

دروازه‌بان جدید پرسپولیس از مسئولان این باشگاه درخواست کرد در اولین فرصت ایران را ترک کند.

به گزارش آفسایدنیوز، الکساندر لوبانوف دروازه‌بان جدید پرسپولیس از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده به او مرخصی کوتاه بدهند تا راهی ازبکستان شود. لوبانوف بدون بیشتر وسایل شخصی‌اش به ایران آمده و از این‌رو از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته سفری دو روزه به کشورش داشته باشد تا هم با خانواده‌اش دیدار کندو هم وسایل شخصی‌اش را به ایران بیاورد. پرسپولیس در حالی موفق به جذب لوبانوف شد که او همراه با تیم پاختاکور در اردوی امارات بسر می‌بُرد و این دروازه‌بان روس‌تبار با فسخ قراردادش با این باشگاه برای پیوستن به جمع سرخپوشان راهی تهران شد. پرسپولیس از فردا (جمعه) قرار است در جام شهدا به میدان رود و از این‌رو بعید است برانکو به لوبانوف اجازه دهد که ایران را ترک کند و احتمالاً این دروازه‌بان بعد از دومین بازی سرخپوشان در جام شهدا سفری کوتاه به کشورش خواهد داشت.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 203 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

 اختصاصی | منابع خبری اسپانیایی اسنادی را افشا کرده‌اند که نشان می دهد رئال مادرید در قرارداد گرت بیل پنهان کاری کرده و بین ادعاهای این باشگاه در رقم قرار داد با مبلغ واقعی تفاوت وجود دارد.

به گزارش آفسایدنیوز، انتقال گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید  هنوز هم از بزرگترین دست آوردهای فلورنتینو پرز  است. مدیرعامل رئال پیش از این بارها تاکید کرده بود که قرارداد بیل هرگز بیش از 100 میلیون یورو نبوده و در کل 96 میلیون یورو هزینه شده است.

این در حالی ست که اسناد افشا شده مبلغ مشخص شده ی  100.759.417 یورو را نشان می دهند. به همین دلیل می‌توان نتیجه گرفت که بیل گران قیمت‌تر از رونالدو بوده است. طبق قرارداد منعقد شده، باشگاه رئال مادرید در چهار قسط هر کدام به مبلغ 24.935.895 یورویی این مبلغ را پرداخت خواهد کرد و تا کنون سه قسط آن پرداخت شده است.

 

البته تا این مرحله از افشاگری دردسری در کار نیست مگر آنکه ادعای روزنامهAS اسپانیا مبنی بر فرار مالیاتی و اعلام نادرست مبلغ قرار داد صحت داشته باشد. چرا که پرداخت بیش از 100 میلیون یورو از سوی یک باشگاه با افزایش مالیاتی تصاعدی همراه خواهد بود.

در قرارداد منعقد شده بین دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام مقرر شده در صورت فسخ قرارداد زودتر از موعد، باشگاه انگلیسی 10 میلیون یورو جریمه دریافت کند و پرز مدعی ست این رقم را از رقم اصلی کم کرده است.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 237 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

 اختصاصی | فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در جریان مصاحبه ای، با مسی و نیمار شوخی کرد.

به گزارش آفسایدنیوز، کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی در پیروزی 5 - 1 تیمش مقابل اسپورتینگ گیخون داشت و موفق شد دو بار گلزنی کند.

وی در مصاحبه‌ای پس از بازی درباره مراسم توپ طلا و ارتباط با مسی و نیمار گفت:
-

من با آن‌ها ارتباط خوبی دارم. پیش از مراسم توپ طلا در نقش مترجمشان ظاهر شدم چون انگلیسی را خوب متوجه نمی‌شدند. به مسی گفتم بعدا پولش را از او خواهم گرفت. (خنده)
-



وی صحبت‌هایی را هم درباره حضور زیدان در رئال و اینکه حضور سرمربی فرانسوی باعث شده تا رئال مادرید روحیه مناسبی بدست آورد مطرح کرد.

مهربد (مدیر کل) بازدید : 206 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (2)

 اختصاصی | شب گذشته در حالی که کریستیانو رونالدو در زوریخ پایتخت کشور سوئیس در مراسم توپ طلا سال 2015 شرکت کرده بود، تعدادی از افراد ناشناس به مجسمه وی در شهر فونچال حمله کردند تا خواهر رونالدو به این مسئاله واکنش نشان دهد.

به گزارش آفسایدنیوز، تعدادی از افراد ناشناس روز گذشته با حمله به مجسمه کریستیانو رونالدو در زادگاه این بازیکن در شهر فونچال در استان مادیرا در پرتغال، نام و شماره ی لیونل مسی را روی این مجسمه با اسپری رنگ نوشتند!! رفتاری که شهرداری این شهر را به زحمت انداخت تا سریعا اقدام به ترمیم این مجسمه کنند.

 

خواهر کریستیانو رونالدو که از این مسئله بسیار عصبانی شده بود اینگونه گفت:
-

این رفتار را نمی توان به هیچ چیز تشبیه کرد، به جز درماندگی و حقارت و حسادت! این برای من که یک پرتغالی هستم احساس شرم و خجالت دارد!

 

آن عده ای که دست به چنین رفتاری زدند باید بدانند که جزیره مادیرا به عنوان برترین جزیره جهان معرفی شده است، نه به خاطر آب و هوا و جاذبه هایش! بلکه به خاطر کریستیانو! او است که این شهر و استان را به تمام دنیا معرفی کرده است، او است که مانند یک افسانه نام مادیرا را در جهان شناسانده است.

 

ولی به عقیده من در این جزیره هنوز تعدادی انسان عقب مانده و درمانده زندگی می کنند! آنها باید در کشور جنگ زده ای مانند سوریه زندگی کنند، لیاقت آنها حضور در چنین شهر پر افتخاری نیست، مردمی که جنگ زده هستند من را ببخشند، اما چنین افرادی لیاقت زندگی در چنین شهری را ندارند.

مجسمه کریستیانو رونالدو

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از قالب جدید آفسایدنیوز راضی هستید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1058
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 18,231
  • بازدید کلی : 226,760