loading...
آفساید نیوز
farshid74 بازدید : 81 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش بخش بین الملل آفسایدنیوز، سرخی روبرتو در این فصل، به خصوص زمانی که لیونل مسی با مشکل مصدومیت زانو دست و پنجه نرم می کرد، یکی از بهترین های بارسلونا بود. وی علیرغم سن و سال پایینش توانست اعتماد انریکه را جلب کند.

 

حضور وی در لا لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین کوپا دل ری  با ارائه بازی های خوب همراه بود تا بسیاری از هواداران بلوگرانا اعتقاد داشته باشند،  روبرتو  آینده روشنی را در پیش رو خواهد داشت.

 

این بازیکن جوان از اینکه توانسته در سال 2015 همراه با بارسا به عناوین مختلف دست پیدا کند، به خود می بالد و عملکرد تیمش را رویایی خوانده است:

-

به عنوان یک عضو از خانواده بارسلونا، سال 2015 برایم خیلی عالی بود، بدست آوردن 5 عنوان قهرمانی این سال را برای من خیلی خاطره انگیز کرد.

 

امیدوارم در سال 2016 هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم اما در درجه اول آرزو می کنم همه بازیکنانمان را در صحت کامل در اختیار داشته باشیم.

 

ژانویه با بازی های سختش در راه است و باید خودمان را برای رویارویی با حریفان آماده تر مهیا کنیم، این هدفی است که باید به آن برسیم.

-
farshid74 بازدید : 119 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز، پپه مدافع میانی کهکشانی ها، پس از بازی دیشب و پیروزی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد در مورد وضعیت رئال مادرید و احتمال تغییر سرمربی این تیم به خبرنگاران گفت:

-

مشکلی با بنیتز وجود ندارد، بازیکنلن رابطه خوبی با او دارند، اگر در این زمان مربی تیم عوض شود اتفاق خوبی نخواهد افتاد، ما هیچ نیازی به شوک روحی نداریم، همه چیز خوب است، ما نیازی به تغییر سرمربی نداریم، فقط باید مواظب باشیم تا اشتباهی نکنیم، رقیبان ما منتظر کوچکترین اشتباه ما هستند، نباید اجازه دهیم تا این اتفاق بیافتد.

 

بنیتز مربی بزرگی است و کارش را به صورت کاملا حرفه ای بلد است، چه کسی قرار است به رئال بیاید که از  او بهتر است؟ او همه ما را به خوبی می شناسد، تفکر قوی دارد، رئال فرصتی برای آزمون و خطا ندارد، حال ما بازیکنان هستیم که باید مو به مو دستورات بنیتز را در زمین اجرا کنیم.

-
farshid74 بازدید : 86 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش بخش بین الملل آفسایدنیوز، یورگن کلوپ از اینکه مهاجم تیمش توانسته در بازی های حساس دوباره گلزنی کند خوشحال است.

 

لیورپول دیشب موفق شد با تک گل کریستین بنتکه ساندرلند را در ورزشگاه آف لایت شکست دهد و هم امتیاز با منچستر یونایتد در رده هفتم جدول جا بگیرد. این تنها گل سه امتیازی بنتکه نبود، وی هفته پیش هم موفق شد دروزاه کاسپر اشمایکل را باز کند تا لک لک ها با گل او لستر سیتی را شکست دهند.

 

کلوپ در تعریف از مهاجم بلژیکی لک لک ها گفته است:

-

کریستین آنچه را که به عنوان یک مهاجم باید در زمین ایفا کند به خوبی انجام داده است، گرچه من اعتقاد دارم او می تواند از این هم بهتر شود، اما در مقطع کنونی خیلی از بازی اش راضی هستم.

-

 

سام آلاردایس، سرمربی ساندرلند بعد از بازی عنوان کرده بود که گل لیورپول در شرایط مشکوک به خطا زده شده است، او بر این باور است که لالانا پیش از آنکه توپ را به بنتکه برساند روی ناتانائیل کلاین مرتکب خطا شده است.

 

کلوپ در این باره گفت:

-

من علاقه ای به پرداختن به این مسأله ندارم؛ بیایید صادق باشیم، ما در سرزمین عجایب زندگی نمی کنیم، بلکه در دنیای واقعی قرار داریم و باید در لحظات حساس بهترین تصمیم را بگیریم! من فکر می کنم در بازی دیشب ما بودیم که قدر این لحظات سرنوشت ساز را بهتر دانستیم و توانستیم از آن نهایت استفاده را ببریم، بنابر این صحبت در مورد حرکت آدام (لالانا) ضروری نیست!

-
farshid74 بازدید : 89 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش بخش بین الملل آفسایدنیوز، طبق آخرین گزارش های مطبوعات ایتالیا ماسیمیلیانو آلگری در حال حاضر سخت مشغول یادگیری زبان انگلیسی است و احتمال می رود فصل آینده وی را در لیگ برتر انگلیس ببینیم.

 

نشریه دیلی میرر دیروز از تمایل چلسی و منچستر یونایتد به جذب سرمربی فعلی یوونتوس خبر داد، گرچه هنوز هیچ موضعی رسما از سوی دو باشگاه انگلیسی مطرح نشده است.

 

مکس آلگری با بانوی پیر تا سال 2017  قرارداد دارد و به نظر نمی رسد باشگاه تورینی به همین راحتی با خروج وی موافقت کند.

 

یووه تحت هدایت او توانست به سه عنوان قهرمانی در ایتالیا و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. در حالی که بیانکونری  در روزهای ابتدایی سری آ  اصلا وضعیت خوبی نداشت، این مربی توانست با هدایت درست، تیمش را به جمع 4 تیم برتر کالچو برساند.

 

از آنتونیو کونته به عنوان دیگر مربی ایتالیایی که احتمال فعالیتش فصل آینده در لیگ برتر انگلیس زیاد است یاد می شود.

farshid74 بازدید : 85 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (1)

به گزارش آفسایدنیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پاس همدان و نفت مسجد سلیمان در همدان برگزار و از سوی تماشاگران تیم پاس همدان تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی تیم مربوطه را به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


مسابقه تیم‌های پارسه تهران و آلومینیوم هرمزگان 24 آذرماه برگزار شد و از سوی غلام قاسمی، پزشکیار تیم آلومینیوم هرمزگان تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد رخ داد، برهمین اساس کمیته انضباطی طبق بند 5 ماده 66 ضمن تذکر کتبی وی را به پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و در صورت تکرار در مسابقات بعدی با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهد شد.


دیدار تیم های نساجی مازندران و خیبر خرم آباد در قائمشهر برگزار شد. کمیته انضباطی تیم خیبر خرم آباد را به دلیل 5 بازیکن اخطاری به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین محمد پهلوان پور بازیکن این تیم را به دلیل اهانت به داوری که منجر به اخراج وی شد. طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

farshid74 بازدید : 91 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش بخش بین الملل آفسایدنیوز، جیسون موریلوی کلمبیایی تابستان امسال با 8 میلیون یورو از گرانادا راهی اینتر شد، وی که در کوپا آمریکا بازی های خوبی را برای تیم ملی کشورش انجام داده بود، در ترکیب نراتزوری هم توانسته موفق عمل کند به تازگی پیشنهادی قابل توجه از لیورپول دریافت کند.

 

یورگن کلوپ شخصا به جذب این بازیکن علاقه نشان داده است و باشگاه محبوب مرسی ساید حاضر است برای انتقال او به آنفیلد 30 میلیون یورو بپردازد.

 

با اینکه آتش لیورپولی ها برای به خدمت گرفتن موریلو خیلی تند است اما نراتزوری هرگز قصد فروش مدافع خود را در ژانویه ندارد، چرا که مانچینی هم به اندازه کلوپ به این بازیکن اعتقاد دارد!

 

در هفته های اخیر رئال مادرید و بارسلونا هم برای خرید این بازیکن اقدام کرده اند.

farshid74 بازدید : 90 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش بخش بین الملل آفسایدنیوز، عملکرد عالی دومنیکو براردی در ترکیب ساسولو باعث شده تا باشگاه های زیادی خواهان به خدمت گرفتن وی باشند. بعد از یوونتوس، نوبت به تاتنهام رسیده تا پیشنهاد خود را تقدیم نرو وردی کند.

 

تاتنهامی ها بابت انتقال براردی به وایت هارت لین حاضرند 30 میلیون یورو بپردازند، این در حالی است که این بازیکن برای تعطیلات ژانویه به لندن سفر کرده و همین امر باعث شده  شایعه پیوستنش به تاتنهام قوت بگیرد.

 

اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی ساسولو در این باره گفت:

-

براردی به تاتنهام نخواهد رفت، او تنها برای گذراندن تعطیلاتش در لندن به سر می برد و این ماجرا ربطی به پیشنهاد تیم لندنی ندارد. در ژانویه  قصد فروش براردی را به هیچ عنوان نداریم، اگر قرار باشد انتقالی صورت بگیرد، باشگاه خواهان وی باید تا ماه ژوئن صبر کند.

farshid74 بازدید : 89 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز، عملکرد فوق العاده هرناندر مهاجم  بایر لورکوزن در ماه دسامبر باعث شد تا این بازیکن برای دومین ماه پیاپی به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا انتخاب شود.

 

مهاجم سابق منچستریونایتد که فصل گذشته را به صورت قرضی در رئال مادرید سپری کرده بود در این فصل مسابقات بوندسلیگای آلمان عملکرد خیره کننده ای داشته و کمک شایانی در عملکرد تیمی بایرلورکوزن کرده است.

 

خاویر هرناندز  ملقب به "چیچاریتو" تا کنون در 22 بازی از رقابت های مختلف برای بایرلورکوزن 19 گل به ثمر رسانده است.

 

آرسنال در روزهای اخیر در تفکر جذب وی است، طبق برخی گزارش ها، توپچی های لندن پیشنهاد 18 میلیون یورویی را برای جذب چیچاریتو آماده کرده اند.

farshid74 بازدید : 86 شنبه 05 دی 1394 نظرات (1)

به گزارش "آفسایدنیوز"، با توجه به اینکه پرواز تیم صبای قم به اهواز برای دیدار با استقلال ساعت 18 امروز است علی دایی سرمربی صبا به نشست خبری قبل از بازی تیمش در هفته شانزدهم نخواهد رسید.

دیدار استقلال اهواز و صبای قم ساعت 15 فردا یکشنبه به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

farshid74 بازدید : 86 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، مهاجم بلژیکی از زمان پیوستن به لیورپول تنها 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. او همچنان نتوانسته جایگاه فیکسی تحت هدایت کلوپ پیدا کند ولی انتظار می‌رود در ادامه پیشرفت چشم‌گیری داشته باشد.
او گفت:" فکر نمی‌کنم سال بدی بود ولی حالا من بازیکن لیورپول هستم و می‌خواهم بهتر و بهتر کار کنم. دوست دارم  سال را به خوبی به پایان برسانم و سال جدید را به بهترین شکل آغاز کنم. می‌خواهم سالم و آماده بمانم و سعی کنم برای لیورپول و بلژیک بیشتر گل بزنم."
لیورپول در حال حاضر در رده ی نهم جدول قرار گرفته و امروز مقابل لسترسیتی قرار خواهد گرفت.

farshid74 بازدید : 76 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

 

به گزارش "آفسایدنیوز"، مهدی کیانی، ایوب کلانتری و فرزاد حاتمی که اخیرا به تراکتورسازی تبریز پیوستند و در تمرینات این تیم شرکت کردند با صادر شدن کارت بازیشان می‌توانند در بازی فردا مقابل نفت تهران قرار گیرند.

دیدار نفت تهران و تراکتورسازی تبریز ساعت 15 فردا در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.
farshid74 بازدید : 86 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

 

به گزارش "آفسایدنیوز" و به نقل از سایت فوتبال ایران، نوروزی ابتدا درخصوص موضوع جدایی‌اش از سایپا به سایت فوتبال ایران گفت: من در این مورد با جلالی صحبت کردم و او هم موافقت خودش را با جدایی من اعلام کرد. فقط باید این دو بازی را پشت‌سر بگذاریم تا ببینیم چه شرایطی به‌وجود خواهد آمد. هنوز هم مقصد بعدی‌ام معلوم نیست و فعلا تصمیمی برای آینده نگرفتم.

او درمورد اینکه چرا چنین تصمیمی گرفته است، خاطرنشان کرد: من بعد از بازی با پرسپولیس مصدوم شدم و این درحالی است که شرایط خوبی داشتم. در ابتدای فصل جلالی بابت جذب من تحت فشار قرار داشت، چون در پرسپولیس مصدوم بودم. این شرایطی که وجود داشت روی من هم فشار وارد کرد به همین دلیل تصمیم گرفتم جدا شوم. فکر می‌کنم باید فضای جدیدی را تجربه کنم.

نوروزی در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: من در این سال‌ها همیشه وقتی در بهترین شرایط قرار داشتم مصدوم شدم. این درست است که در فولاد خوزستان رباط پاره کردم، ولی بعد از آن در نفت روزهای خوبی داشتم. متأسفانه دوباره با پارگی رباط مواجه شدم و در این مدت عواقب این اتفاق به‌ضررم شد. سه سال است که در فوتبال روی خوش نمی‌بینم و همیشه در اوج فوتبالم بدترین ضربه‌ها را خوردم. احساس می‌کنم که واقعا بازیکن بدشانسی بودم و در این فوتبال به حقم نرسیدم.
farshid74 بازدید : 63 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، شایعات حاکی از علاقه آرسنال به جذب بنزما بود که ونگر این موضوع را رد کرد و حال ، سرمربی فرانسوی عنوان کرد که درخشش ژیرو در هفته‌های اخیر باعث شده که او نیازی به جذب مهاجم جدیدی برای تیمش نبیند.
او گفت:" نمی‌توانم ناراحتی هواداران را درک کنم. ما ژیرو را در خط حمله داریم و همینطور تئو والکات که به نظرم یک مهاجم کلاس جهانی است. الکسیس سانچز و دنی ولبک را هم داریم که مهاجمانی بسیار سطح بالا هستند.باید هزینه زیادی صرف این 4 بازیکن کرد که پیشرفت کنند. همانطور که قبلا گفتم، ژیرو اعتماد به نفس بالایی دارد. از لحاظ ذهنی آماده بازی کردن در خط حمله است."

farshid74 بازدید : 83 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)
به گزارش "آفسایدنیوز"، نفت الوسط به عنوان قهرمان فصل گذشته عراق نماینده اول این کشور در رقابت های AFC CUP در شرایطی وارد دومین تورنمنت معتبر قاره کهن می شود که به دلیل شرایط خاص حاکم بر عراق باید از باید از مهمانان خود در این تورنمنت در کشور قطر میزبانی کند. به همین خاطر با رایزنی های صومرت گرفته نفتی ها موفق شدند رضایت باشگاه العربی را برای برگزاری بازی های خود در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه در دوحه را جلب کنند.

به این ترتیب نفت الوسط که به تازگی کرار جاسم هافبک ملی پوش را از استقلال جلب کرده با این بازیکن جنجالی به قطر می رود با آغاز رقابت های AFC CUP  راهی دوحه قطر می شود تا در ورزشگاه العربی به میدان برود.خبری که رسانه های قطری هم آن را تایید کردند.

 

farshid74 بازدید : 87 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز" و به نقل از فارس، حامد زمانی که سابقه عضویت در راه آهن را دارد صبح امروز قراردادش را با راه آهن به ثبت رساند.

پیش از او محمد عباس زاده هم رسما به راه آهن پیوسته بود.

راه آهنی‌ها با سهیل هزار جریبی، محمدرضا سلیمانی و سید علی فاطمی نیز به توافق رسیده اند که احتمالا قرارداد رسمی آنها بعد از بازی با فولاد به ثبت می‌رسد.

از جمع زردپوشان تهرانی،جعفرپور وحسین کریمی رسما جدا شده اند و احتمال خروج نام حمید علی‌عسگر، میلاد محمدی، محسن ایران‌نژاد و مهران قاسمی هم از لیست این تیم وجود دارد. میلاد محمدی با پیشنهاد یک تیم روسی مواجه است و ایران نژاد و قاسمی مصدوم هستند.

farshid74 بازدید : 0 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، سرمربی تراکتورسازی که خود را برای نشست مطبوعاتی در سازمان لیگ در تهران آغاز می‌کند، امروز صبح سری به خانه کشتی زد و با قهرمان‌های این رشته که خود را برای المپیک آماده می‌کنند، عکس یادگاری گرفت.


قلعه‌نویی که با امید نوروزی، محمد بنا و حمید سوریان خوش و بش گرمی داشت عقیده دارد طلای سوریان در ریو با وجود محمد بنا تضمین شده است. او برای ملی‌پوشان فرنگی آرزوی موفقیت کرد و از آنها خواست در ریو آرزوی ایرانی‌ها را تبدیل به یقین کنند.

farshid74 بازدید : 111 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش بخش بین المللی آفسایدنیوز، پپ گواردیولا به تازگی اعلام کرده است که فصل آینده از باشگاه بایرن جدا خواهد شد و همین موضوع باعث شده است تا گمانه زنی هایی در خصوص او در باشگاه منچستر سیتی مطرح شود.

 

روزنامه اسپورت در گزارشی عنوان کرده است گواردیولا با باشگاه من سیتی به توافق اولیه رسیده است و به این باشگاه لیست خرید خود را ارائه داد است.

 

نیمار فوق ستاره برزیلی بارسلونا در صدر این لیست قرار دارد و اگر پپ هدایت منچستر سیتی را بر عهده بگیرد احتمال دارد این بازیکن در تابستان سال آینده راهی انگلیس شود.

farshid74 بازدید : 71 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز مقابل پدیده خراسان مشخص شد.

سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد کمندانی، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی یازده بازیکن پرسپولیس در این بازی هستند.

دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس امروز ساعت 4 و 45 دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

farshid74 بازدید : 83 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز ، عزت‌الله پورقاز در خصوص شایعه جدایی‌اش از ملوان اظهار داشت:من سال قبل با حسن نظر آقای ایراندوست و مسئولان ملوان به این تیم آمدم و آنچه اکنون دارم از اعتماد آنها است. اخباری که در رسانه ها مطرح شده را خودم هم می خوانم اما با توجه به قراردادم هیچ تصمیمی برای جدایی از ملوان ندارم و از همه آنها بی خبرم.


او ادامه داد:اگر چه در بعضی بازی‌ها در ترکیب تیم نبوده‌ام اما به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای می دانم که سرمربی همواره بهترین ها را درون زمین قرار می دهد و من هم برای اینکه بتوانم جایگاهم را در ترکیب اصلی پیدا کنم باید تلاشم را بیشتر کنم. از مبارزه و رقابت حرفه ای واهمه ای ندارم و همه تلاشم را بکار می گیرم تا بتوانم برای تیمم موثر باشم.


وی در خصوص اینکه گفته می شود به دلیل اختلاف با استیلی در ترکیب قرار نمی گیرد یادآور شد:این حرفها خنده دار است. خدا را شکر حمید استیلی را همه می شناسند و من هم اخلاقم را همه دوستانم می دانند. استیلی چرا باید با من اختلاف داشته باشد و اگر اینگونه بود که رضایت نامه مرا صادر می کردند.اتفاقا خود حمید خان (استیلی) به من گفته باید در تیم بمانی و من هم هیچ مشکلی با این تصمیم ندارم و می دانم بالاخره نوبت بازی به من هم می رسد.


پورقاز در مورد خبر پیوستنش به پرسپولیس یا معاوضه با منوچهری مهاجم راه آهن اظهار داشت:پرسپولیس دو کاپیتانش مدافعان اصلی هستند. ماریچ و اومانیا را هم دارد. به چه دلیل باید دنبال جذب من باشد؟در مورد راه آهن هم من بی‌خبرم و اگر پیشنهادی به باشگاه شده باشد بی اطلاعم.هر چند با توجه به تکذیب استیلی فکر می کنم این خبر هم واقعیت ندارد.


پورقاز در خصوص جذب حامد نورمحمدی و ترافیک در دفاع میانی هم اظهار داشت:کادر فنی در این مورد تصمیم گیرنده است و اینکه چند مدافع داشته باشیم به من ارتباطی ندارد و در حیطه وظایف من نیست. چیزی که برای من محرز و مشخص است این است که من بازیکن ملوان هستم و باید برای موفقیت آن تلاش کنم.

farshid74 بازدید : 74 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز، هنوز 90 روز تعلیق سپ بلاتر و میشل پلاتینی بعنوان رئیس و نایب رئیس سابق فیفا تمام نشده بود، که امروز کمیته اخلاق فیفا هر دوی آنها را با حکمی سنگین، 8 سال از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال محروم کرد.

 

هم بلاتر و هم پلاتینی امیدوار بودند که با رفع محرومیت خود بتوانند دوباره به عرصه کلان فوتبال برگردند، اما حکم امروز معادلات آنان را به هم زد.

 

هم چنین پیرمرد سوئیسی 50 هزار فرانک و بپلاتینی 80 هزار فرانک جریمه شدند.

farshid74 بازدید : 97 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)
به گزارش "آفسایدنیوز"، این نتیجه در حالی رقم خورد که رئال هفته گذشته مقابل ویارئال شکست خورده بود و مربی و بازیکنان به شدت از سوی هواداران و منتقدان تحت فشار بودند. ولی ستاره بازی گرث بیل که چهار گل به ثمر رساند نبود بلکه خامس رودریگس، بازیساز تیم بود. ستاره کلمبایی که در این فصل به دلیل مصدومیت کمی دچار مشکل شده و جایگاه فیکسش را از دست داده، شب گذشته عالی کار کرد و نشان داد که نیمکت نشین شدنش اشاتباه است.
او سه پاس گل در طول بازی برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد، بیشترین تعداد پاس گل ثبت شده توسط بازیکنان رئال در 3 سال اخیر. در حقیقت، مسوت اوزیل نیز یک بار مقابل گرانادا چنین آماری را ثبت کرد.
اوزیل در آرسنال با اینکه نتوانسته در پاس گل دادن هت‌تریک کند ولی فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد و آمار خوبی از خود به جای گذاشته است. با این حال به نظر می‌رسد رئال به خوبی توانسته جای خالی بازیساز اول خود را پر کند. خامس همنوز با رسیدن به آمار اوزیل در رئال کمی فاصله دارد. اوزیل در 3 فصل حضور در رئال، 47 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است. خامس در حال حاضر 30 پاس گل داده ولی نباید فراموش کرد که این دومین فصل او در رئال است.

 

farshid74 بازدید : 98 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارشآفسایدنیوز و به نقل از سایت سازمان لیگ، مصطفی شهبازی اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالات نیم فصل جاری از 2 دی تا ساعت بیست و چهار 29 دی 94 باز خواهد بود. در این مورد، هر باشگاه لیگ حرفه ای شامل لیگ برتر و دسته اول، می تواند حداکثر با 6 بازیکن عقد قرارداد کرده و پس از ثبت در مسابقات از آنان استفاده کند.

وی گفت: اگر باشگاهی تا سقف 27 نفر 6 بازیکن جای خالی داشته باشد، مستقیما عقد قرارداد کرده و ثبت می کند و اگر تا سقف 27 نفر جا نداشته باشد می تواند با 6 نفر فسخ قرارداد کرده و بازیکن جدید جایگزین کند.باشگاه هایی که از سه سهمیه آزاد استفاده کرده اند، در صورت فسخ قرارداد با این بازیکنان نمی توانند بازیکن دیگری جایگزین کنند.


شهبازی گفت: اگر باشگاه ها از 4 بازیکن سهمیه خارجی استفاده کرده باشند اگر در بازه زمانی نیم  فصل، حتی با 4 بازیکن هم فسخ قرارداد کنند، می توانند با شرایط و مقررات آیین نامه نقل و انتقالات بازیکن خارجی جایگزین کنند.


رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ بیان کرد: در صورتی که باشگاه های لیگ برتر از 8 بازیکن زیر 21 سال استفاده کرده باشند و در این بازه زمانی نیم  فصل با هر چند نفر از این 8 بازیکن فسخ قرارداد کنند می توانند به همان تعداد بازیکن جایگزین کنند.


وی در پایان گفت: باشگاه ها به غیر از استخدام بازیکنان مجاز (6 نفر) می توانند بازیکنان مصدوم خود را با تایید کمیته محترم پزشکی از لیست خارج و جایگزین کنند، اما بازیکن مصدوم خارج شده تا پایان فصل مجاز به همراهی هیچ تیمی نخواهد بود.

farshid74 بازدید : 75 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، دو گل از لوئیس سوارز در نار تک گل مسی باعث شد تا بارسا 3-0  ریورپلاته را شکست داده و قهرمان جام باشگاه ‌های جهان شود. آلوس که برای سومین بار این عنوان را کسب کرده گفت که تیمش در این مطق متوقف نمی‌وشد.
او گفت:" وقتی بایستید و به گذشته نگاه کنید، می‌بینید که از کجا آمده ایم و در این تیم فوق‌العاده توپ می‌زنید. بازیکنان با کیفیت باور دارند که رویاپردازی واقعی است و نباید قید چیزی را بزنند.مهم نیست که چقدر سخت باشد، اگر تلاش کنید، اگر بدانید که کجا قرار دارید و به کجا می‌خواید برسید، شکی نیست که به آن خواهید رسید و روز یکشنبه، یک آرزوی دیگر من به حقیقت پیوست. فکر می‌کنم این هم یک جام دیگر در کنار آنهاییست که تا به اینجا کسب کرده ایم. فکر می‌کنم هر کدام اهمیت خود را دارد، طعم خود را دارد. این سومین قهرمانی من در جام جهانی باشگاه‌ها است و امیدوارم اینجا متوقف نشویم."

farshid74 بازدید : 83 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)
به گزارش "آفسایدنیوز"، در شرایطی که استقلال عصر فردا باید یکی دیگر از مصاف‌های حساس خود با تراکتورسازی را این‌بار در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی برگزار کند، کاروان این تیم بعد از تمرین سبک صبحگاهی در تهران راهی تبریز شد تا اردوی شبانه روزی خود را در این شهر برپا کند.

نکته جالب اینکه پرویز مظلومی در این سفر بهنام برزای مهاجم جوان خود را که در بازی با صبا کارت قرمز گرفته بود، با خود به تبریز نبرد.

 

farshid74 بازدید : 74 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز، تیم العربی قطر در این فصل اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد. دژاگه در این فصل عملکرد خوبی داشته است و یکی از بازیکنان کلیدی العربی به شمار می‌آید. او در دیدار هفته دوازدهم مقابل مسیمیر بازی خوبی را از خود به جای گذاشت و یک گل هم زد اما بعد از این دیدار از ناحیه کشاله احساس ناراحتی کرد.

گمانه‌زنی‌ها برای حضور دژاگه برای دیدار هفته گذشته مقابل السیلیه وجود داشت که در نهایت هافبک ملی‌پوش کشورمان از روی نیمکت این بازی را دنبال کرد. اشکان در حال گذراندن دوران معالجات پزشکی است. مطبوعات قطر روز گذشته اعلام کرده بودند که او به تمرینات تیم باز خواهد گشت.

امروز روزنامه الشرق قطر درباره اشکان این طور نوشت: دژاگه روز گذشته هم در تمرینات جمعی تیمش حاضر نشد و در حال معالجات پزشکی است. امکان رسیدن دژاگه برای دیدار فردا مقابل الوکره 50 درصد است.

از طرف دیگر روزنامه الرایه قطر درباره وضعیت مصدومیت هافبک ملی‌پوش کشورمان نوشت:  دوترا و النحوی هم به مصدومان العربی پیوستند. اشکان که درحال معالجه پزشکی است و دو بازیکن دیگر به لیست مصدومان العربی اضافه شد که امکان رسیدن آن دو برای دیدار فردا محال است. اما اشکان که دیروز هم در تمرینات تیمش حاضر نشد باید منتظر بمانیم که امروز در آخرین تمرینات حاضر می‌شود یا نه. اگر در تمرینات امروز شرکت هم کند امکانش ضعیف است که در ترکیب اصلی تیم در دیدار فردا قرار بگیرد.

دیدار العربی مقابل الوکره فردا(سه‌شنبه) ساعت 18:45 برگزار می‌شود.

farshid74 بازدید : 80 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، شب گذشته مالاگا موفق شد اتلتیکومادرید را 1-0 شکست دهد و شانس صدرنشینی این تیم با وجود حضور بارسا در جام باشگاه‌های جهان را بگیرد. سیمئونه عنوان کرد که تیمش مستحق شکست بود ولی این شکست نمی‌تواند اختلالی در روند آنها ایجاد کند.
او گفت:" این شکست اصلا من را نگران نمی‌کند. وقتی یک تیم خوب بازی می‌کند و تیم حریف نمی‌تواند راهی برای نفوذ پیدا کند، بازی را می‌بازد. به دنبال بهانه نیستیم. قضاوت کردن درباره دلایل عملکرد ضعیف ما در این بازی کار آسانی است ولی باید به حریف تبریک بگوییم زیرا آنها عملکرد خیلی خوبی داشتند و پیروز شدند."
سیمئونه درباره اخراج گابی که در عرض 5 دقیقه دو کارت گرفت گفت:" داور صحنه را دید. او کارت داشت بنابراین حرفی در این رابطه نیست. به دنبال بهانه گیری نیستیم. مالاگا بهتر بازی کرد."

farshid74 بازدید : 92 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، در شرایطی که تیم امید مراحل آخر اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پشت سر می‌گذارد، عدم همزمانی این رقابت‌ها با تقویم فیفا باعث شد تا حضور چند لژیونر کلیدی در اردوی تیم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد چون باشگاه‌های اروپایی اجازه حضور این بازیکنان را در مسابقات پیش رو ندادند.

البته فدراسیون فوتبال رایزنی‌های زیادی انجام داد تا بتواند زمینه حضور لژیونرهایی همچون علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را فراهم کند. اما در همین گیر و دار باشگاه هلندی کاپیتان تیم امید با مخالفت خود برای حضور جهانبخش در قطر شوک بزرگی به اردوی تیم امید در آستانه سفر به قطر وارد کرد.

آلکمار با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی المپیک در روزهای فیفا برگزار نمی‌شود، در پاسخ به درخواست فدراسیون نوشت:«علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان کلیدی تیم است که سرمربی آلکمار روی حضور او در ادامه فصل حساب باز کرده به همین خاطر نمی‌توانند برای مدت طولانی قید ملی‌پوش ایرانی خود را بزنند.»
مسوولان تیم امید با تایید این خبر مدعی شدند دو لژیونر دیگر یعنی آزمون و عزت‌اللهی طبق رایزنی‌هایی که با باشگاه روستوف انجام شده مشکلی برای همراهی تیم امید ندارند چون لیگ روسیه به مدت 3 ماه در تعطیلات زمستانی به سر می‌برد. البته از فدارسیون فوتبال خبر می‌رسد با وجود مخالفت آلکمار هنوز رایزنی‌ها برای کسب اجازه حضور جهانبخش در قطر آن هم از اواخر ماه جاری تا اواسط بهمن ماه ادامه دارد تا امیدها کاپیتان خود را به همراه داشته باشند.

farshid74 بازدید : 91 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (1)

به گزارش "آفسایدنیوز" قهرمان اروپا به دلیل جذب غیرقانونی بازیکنان زیر 18 سال، دو پنجره نقل و انتقالات از خرید بازیکن محروم شد. حال بلاتر که در حال حاضر از سمت خودم محروم است، عنوان کرد که اگر رئال و اتلتیکو هم تخلف کرده باشند، مجازات خواهند شد.
او گفت:" کمیته انضباطی فیفا پرونده رئال و اتلتیکو را نیز در این زمینه باز کرده است. می‌دانم این پرونده ها در حال حاضر بسته شده ولی نمی‌دانم که وضعیت محرومیت‌ها به کجا رسیده زیرا آنها یک کمیته مستقل هستند و من با محرومیت فعلی ام حتی نمی‌توانم وارد فیفا شوم. اگر بارسا به خاطر تخلفش با محرومیت روبرو شده، دو باشگاه مادریدی نیز در صورت اثبات تخلف، با محرومیت روبرو خواهند شد."
بلاتر سپس به انتقاد از کمیته اخلاق فیفا پرداخت و گفت:" از اتهاماتی که علیه من توسط کمیته اخلاق مطرح شده کاملا متعجب هستم. حدود 40 سال است که کارمند فیفا هستم و از سال 1998 رئیس آن هستم. در این دوره، همیشه وظایفم را به بهترین شکل انجام داده ام و به کارم ایمان داشتم و همواره با چالش‌هایی روبرو بوده امکه با احترام، صداقت و فیرپلی با آنها کنار آمده ام. من به شما حتم می‌دهم که پول منتقل شده بین من و پلاتینی قانونی بوده زیرا طبق یک توافق پیشین بوده است و توافق ‌ها باید اجرا شوند."

farshid74 بازدید : 101 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز، دو تیم منچستر سیتی و یونایتد در تلاش هستند تا برای شکست دادن یکدیگر برای جذب لیونل مسی و نیمار، رقم نجومی را پرداخت کنند.

 

روزنامه سان چاپ انگلیس ادعا کرده است که "اد وودوارد" مدیر اجرایی منچستر یونایتد قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با پیشنهاد سرسام آور، نیمار و مسی را به الدترافورد بیاورد.

باشگاه من سیتی هم قرار است با همین پیشنهاد   این دو فوق ستاره آرژانتین و برزیلی بارسلونا را جذب کند.

این روزنامه در گزارشی عنوان کرده است که جمع مبلغ خرید این دو بازیکن به 1 بیلیون پوند خواهد رسید. اگر این انتقال رخ دهد رکورد نقل و انتقالات را خواهد شکست.

 

البته این دو باشگاه شهر منچستر، پیش از این در پی جذب کریستیانو رونالدو، گرت بیل، توماس مولر و مربیانی چون کارلو آنچلوتی و روبرتو مانچینی بودند.

farshid74 بازدید : 103 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (1)

به گزارش آفسایدنیوز، شب گذشته در هفته بیست و یکم لیگ چمپیون شیپ انگلیس چارلتون اتلتیک در خانه پذیرای بولتون واندرز شد که به تساوی 2 بر 2 رسید.

در این دیدار رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی برای تیم فوتبال چارلتون به میدان رفت و از داور یک کارت زرد گرفت.

چارلتونی ها با این تساوی 18 امتیازی شدند و در جدول 24 تیمی در رده 22 قرار گرفتند.

farshid74 بازدید : 84 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،  مهدی زبیدی در خصوص درخشش خودش، حسن بیت‌سعید و همچنین زهیوی که در مجموع 12 گل برای استقلال خوزستان به‌ثمر رسانده‌اند، گفت: ما هر سه اهل سوسنگرد هستیم و خانه ما سه نفر هزار متر بیشتر با هم فاصله ندارد. من از دبستان با بیت‌سعید همبازی بودم و بعداً زهیوی هم به جمع ما اضافه شد. ما همدیگر را می‌شناسیم و در واقع مثلث خطرناکی هستیم. هر تیمی غفلت کند، حتماً از ما گل خواهد خورد.

او در مورد صدرنشینی استقلال خوزستان عنوان کرد: خوشحالم که صدرنشین هستیم، اما حفظ این صدرنشینی خیلی سخت است. باید بازی‌ها را با برد پشت‌سر بگذاریم. نکته مهم در تیم ما این است که همه بازیکنان در دفاع و حمله از یکدیگر حمایت می‌کنند.

زبیدی در مورد شانس قهرمانی تیمش، گفت: خیلی از تیم‌ها هزینه می‌کنند و بازیکن می‌گیرند تا قهرمان شوند. ما هم به‌اندازه خودمان هزینه کردیم و چرا نباید دنبال قهرمانی باشیم؟ این درست است که بازیکنان ما گرانقیمت نیستند، ولی ما بی‌نهایت برای قهرمانی انگیزه داریم. به‌عنوان مثال قرارداد من 60 میلیون تومان هست، ولی راضی هستم و می‌توانم در آینده شرایط بهتری پیدا کنم.

بازیکن استقلال خوزستان در پایان در خصوص کار کردن با عبدالله ویسی اظهار داشت: واقعاً فکر نمی‌کردم ویسی اینقدر خوب باشد. او یک مربی به‌روز است و فوتبال را می‌فهمد. ما از کار کردن با او واقعاً راضی هستیم.

farshid74 بازدید : 75 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز، علیرضا مرزبان در خصوص قهرمانی تیمش در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ یک اظهار داشت: واقعیت این است که به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند، اما خوشحالم که بازیکنان جوان تیمم به طرف جلو حرکت کردند و ارزش بالای فنی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: احساس خوبی دارم وقتی تیمم در صدر جدول قرار دارد و همیشه به شاگردانم گفته‌ام که عقاب خوب همیشه چنگالش را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار با شهرداری اردبیل، تأکید کرد: در این بازی بعد از زدن دو گل همچنان به بازی خوب‌مان ادامه دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های سوم، چهارم و پنجم را هم به ثمر برسانیم. در واقع بازیکنان در نیمه دوم عالی کار کردند و شایسته تقدیر هستند.

مرزبان در واکنش به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند به این روند تا پایان فصل ادامه دهد یا نه؟، تصریح کرد: بازیکنان تیم ما جوان هستند و نفراتی در تیم‌مان داریم که فصل پیش فقط یک بازی در لیگ یک انجام داده بودند. بیشتر آنها فصل قبل بیشتر کنار تیم بودند و خیلی کم فرصت بازی کردن پیدا کرده بودند، اما با این نفرات توانستیم یک نیم فصل خیلی خوب را پشت سر بگذاریم و به طرف جلو حرکت کنیم.

وی یادآور شد: من استراتژی بلند مدت برای تیمم داشتم و به مدیران باشگاه هم گفتم که با جوان‌گرایی باید رو به جلو حرکت کنیم و فقط دنبال صعود به لیگ یک نباشیم، بلکه آینده را ببینیم. هنوز هم اعتقاد دارم تیمم مدعی صعود به لیگ برتر نیست بلکه دنبال این هستیم که کیفیت خود را روز به روز افزایش دهیم. اطمینان داشته باشید اگر این تیم به لیگ برتر صعود کرد با جذب چند بازیکن خوب دیگر می‌تواند یکی از بهترین تیم‌های ایران باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره لیست خرید و مازاد تیمش در نیم‌فصل نیز تصریح کرد: در نیم‌فصل دنبال این خواهیم بود که هم از لحاظ کیفی و هم کمی تیم‌مان را تقویت کنیم. در حال حاضر در آستانه جذب احمد آل‌نعمه قرار داریم و احتمالاً دو سه بازیکن دیگر هم به خدمت خواهیم گرفت. ضمن اینکه قطعاً تعدادی هم از جمع ما جدا خواهند شد به این خاطر که آنها در نیم‌فصل انتظارهات مرا برآورده نکردند.

farshid74 بازدید : 88 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، ساعتی پیش در مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی آلمان بایرن مونیخ به لطف تک گل ژابی آلونسو موفق شد حریف خود دارمشتات را از پیش رو بردارد و به دور بعدی صعود کند. پس از پایان این مسابقه پپ گواردیولا راجع به عملکرد شاگردانش گفت:" به بازیکنانم خیلی خیلی افتخار می‌کنم. ما اخیرا با 14-13 بازیکن ثابت بازی کردیم که من از نتایج حاصل شده رضایت دارم. نیمه اول بازی امشب خیلی خوب بود؛ مخصوصا در دقایق ابتدایی. کار آسانی نیست مقابل حریفی بازی کنی که با تمامی بازیکنانش به دفاع در عقب زمین مشغول است. اما گلی که آلونسو به ثمر رساند را دیروز تمرین کرده بودیم. برای من افتخار بزرگی است که مربی چنین بازیکنان سخت‌کوشی باشم و امیدوارم مصدومانمان هم بعد از وقفه زمستانی لیگ به جمع ما بازگردند." او بالاخره در پاسخ به سوالی راجع به ماندن یا نماندنش در بایرن هم گفت:" هفته آینده همه چیز مشخص خواهد شد." دیرک شوستر ،مربی دامشتات، هم گفت:" از اینکه حذف شدیم ناراحتیم؛ با این حال در مجموع به شاگردانم و آنچه امشب در آلیانس آرنا ارائه کردند افتخار می‌کنم. در طول نود دقیقه خیلی کم به حریف فرصت عرض اندام دادیم، خیلی خوب دفاع کردیم و زندگی را به بایرنی‌ها سخت کرده بودیم."

farshid74 بازدید : 77 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، شب گذشته اینتر موفق شد در کوپا ایتالیا، 3-0 کالیاری را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، جایی که باید به مصاف ناپولی یا ورونا برود. حال مانچو پس از به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت که ترکیب تیمش کامل است.
او گفت:" کالیاری تا 15 دقیقه پایانی در تلاش بود و اگر مراقب نبودیم، این بازی مشکلات جدی برایمان به وجود می‌امد. به اینتر آمدم تا به تیم کمک کنم. ما یک پروژه را یک سال پیش شروع کردیم و این فصل اوضاع خیلی بهتر پیش می‌رود. این یک راه طولانی است و مسلما دچار چالش خواهیم شد ولی از رتبه مان در جدول پیش از کریسمس راضی هستیم. ترکیب تیم را دائما تغییر دادیم تا همه آماده باشند. ما بازیکنان با استعداد زیادی داریم که شایسته بازی کردن هستند. اینتر هنوز به پیشرفت نیاز دارد، هر چند که هنوز خیلی کارها نیاز است انجام شود."
مانچو درباره تقویت تیمش در زمستان گفت:" در حال حاضر هیچکس به تیم اضافه نخواهد شد. شاید چند بازیکن به خاطر بازی نکردن بخواهند تیم را ترک کنند و سعی می‌کنم آنها را خوشحال کنم. ترکیب اینتر کامل است."

farshid74 بازدید : 99 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، علیرضا نورمحمدی تنها غایب تمرین نوبت صبح این تیم است که با توجه به مصدومیت در جریان بازی روز گذشته برای MRI اعزام شده است.

* پرسپولیسی ها از ساعت 11 با حضور در درفشی فر آماده تمرین شدند و به سالن وزنه رفتند.

* پانادیچ با حضور در زمین به چیدن و طراحی تمرین امروز پرداخت.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار برابر گسترش به ریکاوری خواهند پرداخت و تمرین سبکی برگزار می کنند.

* در حالی که بازیکنان اصلی در سالن وزنه به کار خود پایان دادند، ذخیره ها در میانه زمین به فوتبال درون تیمی و تحت فشار پرداختند.

* کریم باقری با حضور در جمع بازیکنان به تمرین با آنها پرداخت و البته نظارت شدیدی روی کار آنها داشت.

* برنامه غذایی امروز پرسپولیس هم پیتزا بود و بعد از پایان تمرین به آنها داده شد.

* محسن بنگر که تمرینش زودتر از سایر بازیکنان به پایان رسیده بود، روی نیمکت حاضر شد و عملکرد هم تیمی هایش را زیر نظر گرفت. مدافع پرسپولیس که عملکرد فوق العاده ای در بازی با گسترش داشت در ادامه روی نیمکت تیمش به خوردن پیتزا پرداخت.

farshid74 بازدید : 85 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش "آفسایدنیوز"، شب گذشته چلسی با نتیجه 2-1 مقابل لسترسیتی شکست خورد تا نهمین شکست خود در این فصل را کسب کرده و در رده ی شانزدهم جدول قرار بگیرد. آبی پوشان تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و لمپارد معتقد است که اگر باشگاه به مورینیو وفادار باشد، از این وضعیت بحرانی خارج خواهد شد.

او گفت:"ما قابلا در چلسی حضور داشتیم، زمانی که مربیان در میانه فصل عوض می‌شدند. نمی‌دانم چند بار می‌توان این کار را انجام داد. چرا وقتی ژوزه را برگرداندند، یک برنامه بلند مدت برایش طراحی کردند.حالا اگر از شر او خلاص شوند، چه چیز به دست می‌آورند؟ آنها به جمع 4 تیم یا 6 تیم برتر راه پیدا نخواهند کرد. اگر واقع گرا باشیم این موضوع صحت دارد و به نظرم مالک باشگاه، آبراموویچ تا آخر فصل صبر می‌کند چرا یک تصمیم عجولانه بگیریم وقتی نمی‌توانیم تاثیری در این فصل داشته باشیم؟ باید تا پایان فصل صبر کرد."

farshid74 بازدید : 84 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز، امین منوچهری در خصوص شرایط راه‌آهن بعد از تساوی بدون گل مقابل سپاهان عنوان کرد: یک امتیاز ارزشمند از اصفهان گرفتیم و حالا روی بازی روز جمعه با پرسپولیس تمرکز کرده‌ایم. نباید مثل بازی با سپاهان به پرسپولیس موقعیت گل بدهیم و اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا دچار مشکل خواهیم شد و ضربه خواهیم خورد. یکسری اشتباهات مقابل سپاهان داشتیم که باید روی آنها کار و این مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس هنوز با نام بزرگش فاصله دارد، اما آنها امسال از لحاظ دادن پاس و دوندگی شرایط خوبی دارند. مطمئنا با بردی که پرسپولیس برابر گسترش فولاد به‌دست آورد، انگیزه آنها بیشتر شده و می‌خواهند نتیجه بگیرند. ما بازی سختی درپیش خواهیم داشت.

منوچهری در مورد آمار گلزنی‌اش مقابل پرسپولیس گفت: اگر اشتباه نکنم تا حالا شش یا هفت گل به پرسپولیس زده‌ام. معمولاً در چنین مسابقاتی خیلی انگیزه دارم و دوست دارم که در این بازی اگر قسمتم بود گل بزنم.

مهاجم راه‌آهن درمورد مشکلات گلزنی این تیم و اینکه خیلی‌ها معتقدند مهدی تارتار تفکرات دفاعی دارد، خاطرنشان کرد: در فوتبال ایران خیلی از تیم‌ها هجومی بازی نمی‌کنند، ولی به نظر من فوتبال تهاجمی لذت‌بخش است. شما می‌بینید که ذوب‌آهن واقعا فوتبال هجومی بازی می‌کند و همه لذت می‌برند. متأسفانه ما مشکلاتی داریم و در گل زدن با بحران روبه‌رو هستیم که امیدوارم این موضوع برطرف شود.

farshid74 بازدید : 76 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز،  احمد نوراللهی در خصوص پیروزی تیمش در دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: این برد برای ما بسیار حائز اهمیت بود و خدا را شکر به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. باید تلاش کنیم این روند ادامه داشته باشد تا هر چه زودتر به صدر جدول برسیم.

وی در خصوص انتقاداتی که از پرسپولیس بابت بازی دفاعی این تیم در نیمه دوم بازی با گسترش می‌شود، یادآور شد: تیم گسترش در نیمه دوم بازی چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین خاطر آنها رو به بازی انتحاری آوردند. در این بین ما هم چاره‌ای جز عقب‌نشینی و روی آوردن به ضدحملات نداشتیم. فکر کنم در کنترل حریف موفق بودیم و عملکرد دفاعی تیم در این بازی خوب بود. در بازی با نفت تهران بعد از گلزنی رو به بازی هجومی آوردیم و گل تساوی را دریافت کردیم، اما در دیدار با گسترش با تمرکز بیشتری بازی کردیم تا اشتباه نکنیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکردش و بازی‌های خوبی که در این فصل برای پرسپولیس انجام داده است، تصریح کرد: من سعی می‌کنم در زمین آنچه مربیان می‌خواهند را ارائه دهم و امیدوارم توانسته باشم خواسته‌‌های کادرفنی را برآورده کنم. خدا را شکر شرایطم خیلی خوب است و تلاشم را می‌کنم بهتر از این شوم.

نوراللهی در واکنش به این سؤال که چرا با وجود آمادگی بالا و نمایش خوبی که در پرسپولیس داشته است به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت: اجازه بدهید در مورد تیم ملی صحبت نکنم و در این مورد از من سؤال نپرسید.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که به نظرش چون در مقطعی عمل کردن کتفش را به حضور در اردوی تیم ملی ترجیح داد دیگر از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت نشد، گفت: دوست ندارم به این مسائل فکر کنم. فقط تلاش خود را می‌کنم تا دوباره یه تیم ملی دعوت شوم.

هافبک پرسپولیس راجع به آخرین وضعیت تیم امید نیز یادآور شد: تیم امید جو خیلی خوبی دارد و با مدیریت خوب حبیب کاشانی اردوهای مفیدی را برگزار کرده‌ایم. در کل نحوه آماده‌سازی تیم امید به بهترین شکل رقم خورده و ان‌شاءالله نتیجه این زحمات و حمایت‌ها همراه با صعود تیم امید به المپیک باشد.

farshid74 بازدید : 91 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش آفسایدنیوز، سرمربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را به‌عنوان بهترین بازیکن معرفی کرده و به آنها از یک تا 10 نمره می‌دهند.

نمره 10 بهترین نمره است و هر چه نمره بیشتر باشد یعنی عملکرد بهتر بوده است. با توجه به اینکه 11 نفر باید در تیم منتخب قرار بگیرند، نفراتی به این تیم راه می‌یابند که نمرات بیشتری گرفته باشند.

تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: دخسوس (9) از استقلال خوزستان

مدافعان: مجید ایوبی (7) از سایپا، سیامک کوروشی (8) از نفت تهران، ابراهیم کریمی (8.5) از راه‌آهن

هافبک‌ها: ابراهیم صادقی (8) از سایپا، محسن مسلمان (9) از پرسپولیس، وحید امیری (9) از نفت تهران، احسان پهلوان (8.5) از ذوب‌آهن

مهاجمان: میلاد میداودی (8.5) از سایپا، آلویز نانگ (9) از نفت تهران و حسن بیت‌سعید (9) استقلال خوزستان

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از قالب جدید آفسایدنیوز راضی هستید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1058
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 398
  • بازدید ماه : 398
  • بازدید سال : 18,505
  • بازدید کلی : 227,034