loading...
آفساید نیوز
سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 88 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | هافبک تکنیکی پاری سن ژرمن با مصدومیت مقابل رئال مادرید، بازی برای تیم ملی ایتالیا را از دست داد.

به گزارش بخش بین الملل افساید نیوز، بازی پاری سن ژرمن در مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای هافبک ایتالیایی این تیم گران تمام شد.

 

مارکو وراتی در جریان بازی در سانتیاگو برنابئو از ناحیه مچ پا مصدوم شد و جای خود را به رابیوت داد. در گزارش گاتزتا دلواسپورت آمده است که احتمال آسیب دیدگی رباط صلیبی این بازیکن هم بالاست.

 

حالا نتیجه عکسبردارس از مچ مصدوم این بازیکن نشان می دهد، شایعه شکستگی پای این بازیکن صحت ندارد، اما رگ به رگ شدن آن مشهود است و وراتی به مدت 1 ماه خانه نشین است.

 

بدین ترتیب وی که از بازیکنان مورد علاقه آنتونیو کونته در ترکیب تیم ملی ایتالیا به شمار می رود، دیدار آتزوری مقابل بلژیک در 13 نوامبر و مصاف با رومانی که 17 نوامبر برگزار می شود را از دست داد.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 100 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | مهاجم پاری سن ژرمن اعتقاد دارد که در بازی دیشب با رئال مادرید حق تیمش باخت نبوده است.

به گزارش ورزش 11، دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در حساس ترین بازی دیشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی کهکشانی ها موفق شدند حریف خود را با تک گل ناچو شکست دهند.

 

آنخل دی ماریا، بازیکن پاری سن ژرمن که سابقه بازی در رئال مادرید را دارد در مورد بازی گفت:


خیلی بهتر از رئال بازی کردیم؛ 10 برابر بهتر از آنها بودیم! آنها نتوانستند موقعیتی را روز دروازه ما بوجود بیاورند.

در سانتیاگوبرنابئو رئال را به توپ بسته بودیم و نباید می باختیم.


سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 97 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | رئال مادرید در بازی دیشب با برتری برابر پاری سن ژرمن صعود خود به مرحله بعد لیگ قهرمانان را مسجل کرد؛

به گزارش ورزش 11، در حساس ترین بازی شب اول دور چهارم لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در سانتیاگو برنابئو با یک گل از رئال مادرید شکست خورد.

 

سرمربی تیم پاریسی بعد از بازی گفت:


برتری محسوسی نسبت به رئالی ها داشتیم، حتی موقعیت های بیشتر و بهتری هم داشتیم. گاهی اوقات اوضاع به همین منوال است؛ تیمی که بهتر بازی می کند لزوما برنده نمی شود.

 

خیلی ها با توجه به بازی رفت می گفتند که ما نمی توانیم مانع حرکت تیمی رئال شویم، ولی بازی دیشب نشان داد که توانایی رویارویی با هر تیمی را داریم.

 

ما توانستیم در این بازی تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم و شیوه فوق العاده ای از بازی را به نمایش بگذاریم. از این شیوه برای بازی های بعدی استفاده می کنیم. می توانیم با نمایش خوب و امتیاز گیری در بازی های بعدی برای حریفانمان خط و نشان بکشیم.


 

 

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 101 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال با وجود شکست سنگین 5-1 برابر آرسنال ابراز امیدواری کرد که تیم اش می تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه بیابد.

به گزارش افساید نیوز، آرسنال پس از شکست 5-1 برابر بایرن مونیخ با 3 امتیاز  در رده سوم جای گرفت تا آرسن ونگر سرمربی این تیم به خبرنگاران اینگونه بگوید:


شانسمان بسیار کم است اما هنوز شانس داریم، باید به بایرن مونیخ بابت این پیروزی تبریک بگویم، البته ما نیز  به لحاظ دفاعی بسیار ضعیف بودیم، به طوری که بایرن مونیخ هرکاری در دفاع ما انجام داد، ما در غفلت به سر بریدم و بایرنی ها بهترین استفاده را از غفلت ما کردند، کار ما هنوز تموم نشده است و هنوز شانس داریم و می توانیم به صعود بیاندیشیم اما کارمان سخت تر شد.


 

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 89 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | بازیکن جوان و خوش تکنیک رئال مادرید مورد توجه اینترمیلان قرار گرفته است.

به گزارش افساید نیوز، دیدار دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا چند مهمان ویژه داشت.

 

نمایندگان باشگاه اینترمیلان ایتالیا، برای دیدن بازی خسه رودریگز در سانتیاگوبرنابئو حاضر بودند و از نزدیک شاهد عملکرد این بازیکن بودند.

 

مسئولان نراتزوری قصد دارند در ژانویه برای تقویت خط حمله خود، خسه رودریگز را به خدمت بگیرند.

 

این بازیکن با ورود رافا بنیتز، بیشتر روی نیمکت نشسته بود، تا اینکه مصدومیت بیل و بنزما فرصت بازی کردن را برای او مهیا کرد.

 

اینتری ها برای بدست آوردن خسه، هنوز پیشنهاد رسمی خود را به کهکشانی ها ارائه نکرده اند.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 89 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن اذعان داشت علت جدایی اش ار زئال مادرید هرگز به خاطر مبلغ قراردادش نبوده است.

به گزارش افساید نیوز، آنخل دی ماریا فصل گذشته با مبلغ 57 میلیون پوند باشگاه رئال مادرید را ترک کرد و به باشگاه منچستر یونایتد پیوست که در یونایتد اوضاع مناسبی نداشت و این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد.

وی پس از بازی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت:


رئال مادرید را هرگز برای پول ترک نکردم؛ چرا که باشگاه رئال مادرید قصد تمدید قرار داد با من را نداشت و من مجبور به ترک مادرید شدم، آن ها می خواستند با فروش من هزینه های بازیکنان بزرگی که در آن تابستان به خدمت گرفتند را پوشش دهند. مجبور شدم که از در پشتی رئال را ترک کنم. نمی خواستم اینگونه جدا شوم. الان در پاریس خوشحال هستم و امیدوارم که وضعیت برای مدت طولانی اینگونه باقی بماند.


 

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 90 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

پیروزی خانگی کهکشانی‌ها مقابل پاری‌سن‌‌ژرمن برای هافبک اسپانیایی رئال‌ چندان خاطره‌انگیز نبود.

به گزارش افساید نیوز، در مصاف شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های رئال‌ مادرید و پاری‌ سن‌ ژرمن در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، ایسکو یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان میدان بود. او یک بار به خاطر برخورد شدید سرش با سر سرژ اوریه، بازیکن PSG دچار جراحت شدیدی شد و مانند بازیکن حریف به مداوای سرپایی نیاز پیدا کرد.

 

ایسکو توانست به بازی ادامه دهد اما شکافی در سرش ایجاد شد که باعث خونی شدن لباس و شورت ورزشی‌اش شد. به همین دلیل داور به او دستور ترک میدان را داد تا لباس‌‌هایش را عوض کند. ایسکو در مصاحبه پس از بازی‌اش گفت که مجبور شده چهار پیراهن عوض کند و سرش هم 9 بخیه خورده است تا جلوی خونریزی آن گرفته شود.

 

ایسکو در پاسخ به این سؤال که چند بار مجبور شده پیراهنش را عوض کند، گفت:


چهار بار. خونریزی سرم شدید بود. ما تازه یکی از بازیکنان‌مان را از دست داده بودیم و من بیرون رفتم و این کار را انجام دادم.


ایسکو همچنین اعتراف کرد که رئال نمایش جالبی را برابر پاری‌سن‌ژرمن ارائه نکرده است. تیم تصویر خوبی از خودش نشان داد اما متعهدانه بازی می‌کرد و همین مهم بود. به هرحال ما نتیجه خوبی کسب کردیم. PSG کار را برای ما بسیار سخت کرده بود.

صدای سوت هواداران و هو شدن تیم از سوی آنها موضوع دیگری بود که ایسکو به آن اشاره داشت. وی تأکید کرد:


هواداران برای تماشای بازی‌ها و خرید بلیت فصل پول می‌دهند و حق‌ دارند که اعتراض کنند. ما باید بهترین بازی ممکن را ارائه کنیم اما گاهی اوقات اوضاع آنطوری که ما می‌خواهیم، پیش نمی‌رود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 107 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | دفاع چپ برزیلی تیم فوتبال رئال‌ مادرید در دیدار با پاری‌ سن‌ ژرمن مصدوم شد و شاید نتواند به مهمترین بازی تیمش در نیم فصل نخست لالیگا برسد.

به گزاترش افساید نیوز، مارسلو در جریان بازی خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال رئال‌ مادرید برابر پاری‌ سن‌ ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در دقیه 32 مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد.

 

طبق اعلام کادر  پزشکی باشگاه رئال مادرید مصدومیت مارسلو از ناحیه همسترینگ پای چپ است. امروز مارسلو تحت معاینه قرار خواهد گرفت تا شدت و میزنان مصدومیت وی مشخص شود. مارسلو قطعا به دیدار با سویا نخواهد رسید و این در حالی است که حتی نگرانی هایی در خصوص نرسیدن مارسلو به ال کلاسیکو هم وجود دارد.

 

مصدومیت مارسلو

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 80 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | سرمربی بایرن مونیخ اعتقاد دارد تیمش در دیداری برنده شد که برایشان حکم فینال را داشته است.

به گزارش افساید نیوز، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در آلیانز آرنا موفق شد آرسنال را در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه قاطع 5 بر 1 شکست دهد و مسیر خود را برای صعود هموار سازد.

 

پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی ها در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:


با وجود پاس های اشتباهی که در ابتدای بازی می دادیم، بعد از زدن گل اول توانستیم به بازی مسلط شویم و بازی روان تری را انجام دهیم.

 

مالکیت توپ را به خوبی در اختیار داشتیم؛ این برای من خیلی مهم است، من از تیمم مالکیت صد درصدی می خواهم! وقتی توپ را در اختیار داشته باشید و بتوانید به خوبی آن را کنترل کنید، می توانید موقعیت های خوبی خلق کنید . خلق فرصت یعنی زدن گل؛

 

به خاطر همین است که بایرن کم گل می خورد و زیاد گل می زند، در بازی حساسی مثل بازی دیشب توانستیم با رعایت همین اصول به گل برسیم. در واقع ما در دیداری برنده شدیم که برایمان حکم فینال را داشت.

 

فکر می کنم تلافی بازی رفت را به خوبی درآوردیم! من فکر می کنم از زمان حضورم در مونیخ، این بهترین بایرنی است که دیده ام، در حال حاضر برای صعود المپیاکوس را در پیش رو داریم و باید آنها را نیز ببریم تا صدرنشین شویم و صعود کنیم.

 

با وجود تیم آماده ای که در اختیار داریم، اما هنوز ماه نوامبر است و چیزی بدست نیاورده ایم، برای قهرمانی باید تلاش کنیم.


سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 95 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | دیدار برگشت تیم های آرسنال و بایرن مونیخ از هفته ی چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از گروه F، در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار شد که در پایان این دیدار جذاب، باواریایی ها توپچی ها را با تحقیر بدرقه کردند.

به گزارش افساید نیوز، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه ی قاطع 5-1  آرسنال را در هم بکوبد.

در حالی که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه خانگی آرسنال با نتیجه 2-0 به سود توپچی ها پایان یافته بود، بایرن مونیخ بسیار مصمم بود تا دیدار برگشت را با شکوه هرچه تمام تر به سود خود به اتمام برساند تا جبران شکست را در خانه ی حریف انجام دهد، شاید حساسیت گروه F  را بتوان مزید بر علت دانست که حساس ترین شب دو تیم رقم بخورد، جایی که بایرن مونیخ با 6 امتیاز در صدر قرار داشت و به دنبال آن المپیاکوس و آرسنال به ترتیب با 6  و 3 امتیاز و در انتهای جدول دینامو زاگرب با 3 امتیاز، تا تمامی تیم ها امید برای بهتر کردن شرایط خود برای صعود داشته باشند.

در این دیدار حساس و مهم در دقیقه ی 11 رابرت لواندوفسکی گل برتری را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند تا نتیجه ی کار 1-0 شود، پس از آن مسعود اوزیل برای آرسنال گل زنی کرد که گل وی از سوی داور بازی به علت خطای هند مردود اعلام شد که پس از  آن در دقایق 29 و 89 توماس مولر، داوید آلابا 45، و در پایان آرین روبن 56 موفق شدند برای بایرن مونیخ گلزنی کنند تا کار آرسنال تمام شده باشد، و در نهایت در دقیقه ی 68 الیویر ژیرو موفق شد تک گل آرسنال را به ثمر برساند تا از سنگینی این شکست کاسته شود.

در پایان بایرن مونیخ با کسب 3  امتیاز این دیدار 9 امتیازی شد و در صدر باقی ماند، آرسنال نیز  با 3 امتیاز به قعر جدول گروه F راه یافت تا شرایط اش برای صعود کمی بعید به نظر برسد!!

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 86 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

اختصاصی | مهدی بن عطیه مدافع باشگاه بایرن مونیخ ضمن تمجید از باشگاه سابق خود، آ اس رم اظهار داشت: تنها هدف بایرن مونیخ قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

 

به گزارش افساید نیوز، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه ی 5-1  آرسنال را در هم بشکند، در پایان بازی، مهدی بن عطیه مدافع بایرنی ها در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت:


ما برای کسب جام لیگ قهرمانان اروپا اینجا هستیم، تنها هدف ما این است که در اروپا قهرمان شویم، بایرن مونیخ برای قهرمانی قطعا هرکاری خواهد کرد، شما دیدید که ما برابر  آرسنال چگونه پر تلاش ظاهر شدیم تا جبران شکست خود را انجام دهیم، شما از حالا می توانید بایرن را تیم فینالیست لیگ قهرمانان بدانید.

باید بگویم که هنوز به فوتبال ایتالیا علاقه مندم، من همیشه می توانم از علاقه ام به رم و سری آ برای شما حرف بزنم، امشب وقتی خبر پیروزی آ اس رم را شنیدم بسیار خوشحال شدم.


سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 97 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | جوزپ ماریا بارتمئو رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است شکست رئال مادرید برابر نیمار به او انگیزه داده است و محاکمه ی او به علت فرار از پرداخت مالیات برای انتقال نیمار اهمیتی ندارد.

به گزارش بخش بین المللی افساید نیوز، بارتومئو با به سخره گرفتن اینکه نیمار نیوکمپ را پیش از رئال انتخاب کرده است اظهاراتی در این مورد داشت.

 

کاتالان ها در ماه مه 2013 به وسیله ی نیمار توانستند رئال مادرید و بسیاری از تیم های دیگر راشکست دهند، او از آن روز رو به تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکن های جهان که حاضر در بارسلونا است حرکت کرد.

 

هزینه ی انتقال نیمار مشکلی است که بین فدراسیون های برزیل و اسپانیا هنوز پا بر جا است، با این حال آنها مبلغ انتقال نیمار را 57 میلیون یورو برآورد کردند و این در حالی است که منابع دیگر خبر از مبلغی در حدود 86.2 میلیون یورو خبر دادند.

 

بارتومئو حالا در انتظار محاکمه ی خود در ارتباط با فرار از مالیات و تقلب در مورد نیمار است، او معتقد است این مسئله از سوی مادریدی هایی که خاطره ی تلخ دارند تشدید شده است.

 

بارتومئو اظهار داشت:


در مادرید هنوز آنها نمی فهمند که نیمار بارسلونا را انتخاب کرده و در حال کار شکنی علیه او و بارسلونا هستند، بیایید و ببینید که من چگونه حافظ منافع باشگاه هستم و پس از اتمام محاکمه نیز از تلاش خسته نخواهم شد.


در فصل نقل و انتقالات امسال شایعاتی مبنی بر ترک نیمار به سوی یونایتد مطرح شد که وی رسما این شایعات را تکذیب کرد.


 

بارتومئو در این مورد اظهار داشت:


قرارداد ما با نیمار تمدید نشده است، اما او یک بازیکن بسیار خوب و مهم برای ما است و امیدواریم او در بارسلونا بازنشته شود.


نیمار که با بارسلونا توانسته جام های کوپا دل ری و لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب نماید قراردادش در ژوئن 2018 با این باشگاه به اتمام خواهد رسید.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 98 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | مدیر عامل باشگاه استقلال با صدور کارت هواداری موافق نیست.

به گزارش افساید نیوز، بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در حاشیه تجلیل از کمانداران قهرمان گفت: خوشحالم در این جمع هستم کاری که ورزشکاران این رشته انجام دادند ارزشمند بود. این فدراسیون در رده‌های مختلف سنی کارهای اساسی انجام داده است.

 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه بودجه برخی فدراسیون‌ها کافی نیست و خیلی از آنها اعتراض دارند، عنوان کرد: فدراسیون‌ها با توجه به فعالیت‌های برون‌مرزی و برنامه‌هایی که دارند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. البته برخی از آنها درآمد هم دارند مثلاً کشتی ۱۰ برابر مبلغی که از وزارت می‌گیرد را درآمدزایی می‌کند اما مشکل این است که بودجه ورزش از همان ابتدا کم گرفته شده است.

 

افشارزاده در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه شنیده شده مهدی رحمتی برای بازیکنان غذا درست می‌کند، تصریح کرد: شما چرا اینقدر آسمان ریسمان می‌بافید ورزشکارانی که در کمپ هستند تیم اصلی ما هستند که روز پنج‌شنبه و جمعه از وزارت برای‌شان غذا می‌بریم. احتمالاً آن روز غذا به ورزشکاران نرسیده و رحمتی برای‌شان از بیرون غذا آورده است.

 

مدیرعامل استقلال درباره کارت هواداری مانند پرسپولیس که مدیرعامل این باشگاه گفته هواداران به سرخپوشان کمک کنند، در خصوص اینکه شما هم این کار را انجام می‌دهید یا خیر، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم مورد اقبال عمومی قرار نگیرد و عاملی بازدارنده باشد اگر آنها حسابی را افتتاح کنند ما هم حاضریم یک بار آن را امتحان کنیم البته یک بار این کار در زمان فتح‌الله‌زاده انجام شد که مورد استقبال قرار نگرفت اگر مثمرثمر باشد دست نیاز به سوی هواداران دراز می‌کنیم.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 106 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | استقلال هم مثل پرسپولیس دچار بحران مالی شد.

به گزارش افساید نیوز، در شرایطی که تلاش جمعی‌ برای رفع مشکل مالی استقلال جریان دارد، شاهرخ سبک‌دست، عضو هیات‌مدیره استقلال از پاس‌شدن چک محسن کریمی و بهنام برزای و ٢ بازیکن دیگر استقلال خبر داد؛ آنچه به معنای پرداخت ٣٠درصد از مبلغ قراردادشان است. زبردست پس از انجام این کار بزرگ(!)، فرصت یا شاید جرات صحبت کردن را پیدا کرد. او با تأیید برگزاری جلسه ساعت ١٠ صبح امروز به قصد حل مشکلات مالی، مسئولیت تعدیل نیرو را به عهده گرفت و اعلام کرد حتی چندی قبل اسامی افرادی که باید ناچارا باشگاه را ترک می‌کردند هم به تصویب رسیده بود.

ماجرای توزی

موضوع شکایت رودریگو توزی برزیلی که ٣ فصل پیش در استقلال توپ می‌زد، این روزها دوباره جدی شده است. او در شبکه‌های اجتماعی تهدید کرده تا وقتی پولش را نگیرد، دست از شکایت برنمی‌دارد. مبلغ قرارداد توزی ٣٧٠‌هزار دلار است. علی نظری جویباری، معاون ورزشی باشگاه از رخ دادن اتفاقی مشابه ماجرای دیر رسیدن لیست استقلال به کنفدراسیون آسیا برای حضور در لیگ‌ قهرمانان می‌ترسد: «یک‌بار در ‌سال ٨٥ به برخی آقایان هشدار دادم آبروریزی بزرگی در راه است و متاسفانه چند ماه بعد داستان حذف از آسیا به خاطر عدم ارسال لیست رخ داد. این‌بار با صدای بلندتر می‌گویم اگر وضع به همین منوال باشد، آبروریزی بزرگ‌تری در راه است. امیدوارم مشکلات مالی حل شود و مطالبات بازیکنان خارجی سابق را بپردازیم.»

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 108 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

مدافع برزیلی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، باواریایی‌ها را ترک کرد تا به نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا ملحق شود.

به گزارش افساید نیوز، تیم فوتبال وولفسبورگ، دانته مدافع میانی برزیلی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ را با قراردادی سه ساله و رقمی که هنوز فاش نشده است به خدمت گرفت.

 

دانته سه سال پیش از بورسیا مونشن‌گلادباخ به بایرن‌مونیخ پیوست به همراه این تیم افتخاراتی همچون سه قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد اما او در این فصل جایی در برنامه‌‌هایی پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی‌ها نداشت و به همین دلیل ترجیح داده است که در ترکیب نایب قهرمان فصل گذشته به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میادین باشد.

 

دانته یکی از دو خریدی است که تیم فوتبال ولفسبورگ در روز پایانی بازار نقل و انتقالات به خدمت گرفته است. پیش از این یولیان دراکسلر، هافبک تیم فوتبال شالکه با قراردادی پنج ساله و رقمی نامشخص به نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا پیوست.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 99 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | هافبک جوان المپیک مارسی در لحظات آخر به یوونتوس پیوست .

به گزارش افساید نیوز،  باشگاه مارسی لحظاتی پیش اعلام کرد که ماریو لمینا ۲۱ ساله با قرارداد قرضی یک ساله به یوونتوس پیوسته است . یووه با پرداخت ۱۰ میلیون یورو می تواند این قرارداد را دائمی کند .

 

یوونتوس با جذب لمینا و هرنانس به کار خودش در روز آخر نقل و انتقالات پایان داد .

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 111 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | هرنانس بازیکن اینتر میلان برای انجام تست های پزشکی یوونتوس دس به عمل شد و در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کرد.

به گزارش افساید نیوز، هرنانس بازیکن برزیلی فصل گذشته اینتر میلان پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی یوونتوس رسما راهی این تیم شد

باشگاه یوونتوس که در خرید جولیان دراکسلر ناموفق بود، هرنانس را به خدمت گرفت. این بازیکن 29 ساله با قراردادی 3 ساله به ارزش 11 میلیون یورو راهی تورین شده است.

هرنانس در ژانویه سال 2014 از لاتزیو به ارزش 18 میلیون یورو به اینترمیلان پیوسته بود. بیانکونری های در فصل نقل و انتقالات پرکار بودند و پیش از این خدیرا، ماندژوکیچ، زازا، دایبالا، الکس ساندرو را به خدمت گرفته بودند.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 95 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | باشگاه رئال‌ مادرید با انتشار بیانیه‌ ای دلیل ناکامی خود در جذب دخیا اعلام کرد.

به گزارش افساید نیوز، باشگاه رئال‌ مادرید با انتشار بیانیه‌ای دلیل ناکامی خود در جذب داوید  دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ را اعلام کرد تا هواداران این تیم را به طور شفاف در جریان ماجرا قرار دهد. رئالی‌ها در 10 بند زیر اقدام به توضیح ماجرا کردند:

 

1- منچستریونایتد تا صبح روز گذشته (دوشنبه) راهی برای مذاکره برای جذب رسمی داوید دخیا باز نگذاشته بود.

 

2- با وجود مشکلاتی که وجود داشت، رئال‌ مادرید در آخرین روز نقل و انتقالات برای تکمیل کردن فرایند این انتقال مذاکره با منچستر یونایتد را پذیرفت.

 

3- وقتی منچستر یونایتد روز دوشنبه وارد این مذاکرات شد، آنها هم تلاش کردند تا با کیلور ناواس به توافق برسند تا در همین فصل این دروازه‌ بان را به اولدترافورد ببرند. آنها اطلاع دادند که با مدیر برنامه‌ های ناواس هم در ارتباط هستند.

 

4- رئال‌ مادرید و منچستر یونایتد بر سر انتقال ناواس و  دخیا به صورت ضربدری فوراً به توافق رسیدند. پس از تهیه پیش‌ نویسِ اسناد قراردادی مربوطه مورد نیاز و به منظور پیش بردن کار در سیستم تطبیق انتقال فیفا و ثبت در سازمان لیگ حرفه‌ای اسپانیا، باشگاه رئال‌ مادرید در ساعت 13:39 به وقت محلی اسپانیا قراردادها را به باشگاه منچستر یونایتد ارسال کرد.

 

5- باشگاه منچستر یونایتد هشت ساعت بعد یعنی در ساعت 21:43 نظرات خود را در خصوص قراردادها برای ما فرستاد که شامل اصلاحات جزیی می‌ شد. تمامی تغییرات هم فوراً توسط رئال مورد تأیید قرار گرفت تا اسامی دخیا و ناواس در سیستم تطبیق انتقال فیفا و سازمان لیگ حرفه‌ای اسپانیا به ثبت برسند.

 

6- پس از امضای قرارداد دخیا و ناواس، باشگاه رئال‌ مادرید آنها را به باشگاه منچستر یونایتد فرستاد و باشگاه منچستر یونایتد هم خبر داد که در ساعت 23:32 به وقت محلی اسپانیا قراردادها را امضا کرده است. ما تنها منتظر مدارک پایانی بودیم که قرار بود توسط منچستریونایتد امضا شود.

 

7- منچستریونایتد هم در ساعت 23:53 به وقت محلی اسپانیا با مدیر برنامه‌ های کیلور ناواس به توافق رسید و در همان موقع هم قرارداد را برای ناواس ارسال کرد تا امضا کند.

 

8- باشگاه رئال‌مادرید رأس ساعت  00:00 به وقت محلی برای نهایی کردن کار دخیا و ثبت نام او وارد سیستم تطبیق انتقال فیفا شد و در 00:02 به وقت محلی مدارک کامل برای ثبت نام داوید به دستش رسید ولی هر چه سعی کرد نشد، چرا که سیستم تطبیق انتقال فیفا دیگر بسته شده بود.

 

9- در ساعت  00:26به وقت محلی سیستم تطبیق انتقال فیفا پیامی کامپیوتری را به باشگاه رئال‌ مادرید ارسال کرد که مشخصات داوید دخیا را در سیستم ثبت کنید ولی باشگاه رئال مادرید با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اسپانیا دیگر کاری از دستش ساخته نبود.

 

10- در این مدت کوتاه باشگاه رئال‌ مادرید هر کاری که لازم بود انجام داد تا این دو انتقال نهایی شود.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 138 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | داوید دخیا که به خاطر دیر ارسال شدن مدارک توسط رئال انتقالش لغو شد باشگاه منچستر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش افساید نیوز، ) باشگاه منچستریونایتد به دنبال فروش داوید دخیا نبوده است، داوید یکی از بهترین مهره های منچستر بوده و باشگاه به دنبال فروش بازیکنان درخشان خود نیست. با اینحال تا روز گذشته، هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه رئال مادرید دریافت نشد.

 

2) در ظهر روز گذشته، رئال مادرید برای اولین بار شرایط جذب دخیا را از ما جویا شد و بین باشگاه توافقی صورت گرفت که کیلور ناواس به منچستریونایتد بپیوندد. این توافق کاملا وابسته به دو طرف قرارداد بود.

 

3) در چند ساعت گذشته که این پروسه در حال انجام بود، ناواس در زمین تمرینی رئال حضور داشت و مسئولیت پرونده های ناواس، دخیا و رئال مادرید، برعهده باشگاه اسپانیایی بود و منچستریونایتد تنها مسئولیت پرونده های باشگاه خود را برعهده داشت.

 

4) منچستریونایتد مدارک را بصورت کامل  و در زمان مناسب به رئال مادرید ارسال کرد ولی طرف اسپانیایی، با تاخیری زیاد، مدارک را بصورت ناقص و امضا نشده فکس کردند.

 

5) در 20 دقیقه مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات، بند های اصلی قرارداد از سوی رئال مادرید ارسال شد.

 

6) در 5 دقیقه مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات، تمامی مدارک لغو قرارداد دخیا و منچستریونایتد آماده بوده ولی مدارک مشابه برای ناواس و رئال مادرید، تا آن لحظه به دست منچستریونایتد نرسید.

 

7) در 2 دقیقه مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات، برگه قرارداد بصورت کامل از سوی منچستریونایتد به رئال مادرید ارسال شد و سامانه TMS قبل از بسته شدن پنجره تابستانی، آن را تایید کرد.

 

8) رئال مادرید در مهلت باقی مانده، پرونده دخیا را در سامانه TMS ثبت نکرد، کاری که منچستریونایتد انجام داده بود.

 

9) منچستریونایتد تمام وظایف خود در قبال این انتقال را در سر موعد انجام داد ولی رئال مادرید، در مهلت پایانی بسته شدن پنجره تابستانی در کشور اسپانیا، نتوانست آن را تمام کند.

منبع خبر: مرکز خبر افساید نیوز

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 95 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | منچستر یونایتد توانست مدافع نیوپورت کانتی را جذب کند.

به گزارش افساید نیوز، این مدافع مستعد و خوش آتیه در سن 16 سال و 49 روز در سپتامبر گذشته، مقابل شروزبری تاون در ترکیب اولیه نیوپورت کانتی به میدان رفت و جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ دسته دوم انگلستان شد.

او همچنین به تیم ملی جوانان ولز هم دعوت شده است.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 87 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | آنتونی مارشال 19 سال تبدیل به گران قیت ترین جوان لیگ برتر شده است، بازیکنی با مبلغ 58 میلیون 700 هزار یورو، او حالا با نام تیری آنری کوچک شناخته می شود.

به گزارش بخش بین المللی افساید نیوز، آنتونی مارشال معتقد است که هزینه ی بالای انتقال او به یونایتد باعث نمی شود تا کار او سخت تر شود و هیچگونه فشاری را احساس نمی کند.

 

مارشال از سال 2012 در لیگ 1 فرانسه به همراه لیون ظاهر شد، او تا کنون 52 بازی در لیگ 1 فرانسه و 1 بازی در لیگ اروپا را در کارنامه ی خود دارد، فرانسوی ها معتقدند که او آماده ی حضور در لیگ برتر انگلیس و چالش در منچستر یونایتد است.

 

مارشال اظهار داشت:


من می دانم که سختی در راه من وجود دارد ولی من از پس آن بر می آیم و هیچگونه سختی را احساس نمی کنم، من بسیار خوشحال هستم که در  لیگ برتر انگلیس و در یک تیم بزرگ انگلیسی هستم؛ خانواده ام نیز از این اتفاق بسیار خوشحال اند.

 

من با لوئیس فان خال صحبت کردم، می دانم که نیاز به تمرینات سخت و فشرده دارم، اما من یک بازیکن بسیار سریع هستم و از پس تمام مسائل بر می آیم، می دانم که همه چیز به خوبی در این باشگاه برای من رقم خواهد خورد.


 

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 103 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | منچستریونایتد حاضر به پرداخت 60میلیون پوند برای گرفتن رویس نشد.

به گزارش افساید نیوز، در جریان مذاکرات برای انتقال قرضی عدنان به دورتموند، منچستریونایتد در مورد رویس از دورتموند سوال کرده ولی دو طرف به توافق نرسیده اند.

 

گفته می شود منچستریونایتد، حاضر به پرداخت ۵۰ میلیون پوند برای رویس بوده ولی دورتموند خواستار ۶۰ میلیون پوند شده و در نهایت این انتقال به نتیجه نرسیده است.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 104 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

احتصاصی | بلاژیکوفسکی که از بازی نکردن در بورسیا دورتموند بسیار ناراحت بود سرانجام از این تیم جدا شد و به فیورنتینا پیوست.

به گزارش افساید نیوز، بلاژیکوفسکی رسما به فیورنتینا پیوست.

 

وی که اصلیت لهستانی دارد از وضعیت پیش آمده در بورسیا دورتموند بسیار ناراحت بود، پس از سرمربی گری توخل در دورتموند، او دیگر در ترکیب اصلی تیم جایی نداشت و همین دلیلی برای جدایی او شد تا به فیورنتینا بپیوندد.

 

بلاژیکوفسکی ضمن تائید خبر پیوستنش به فیورنتینا خطاب به هواداران دورتموند اظهار داشت: متچکرم!

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 95 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | سرمربی تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد که اطمینان داشته است شاگردانش در نیوکمپ راهی برای شکست دادن میهمان آندلسی خود پیدا خواهند کرد.

به گزارش افساید نیوز، وئیس انریکه پس از پیروزی خانگی خفیف و پرزحمت بارسلونا برابر مالاگا که با تک گل توماس فرمائلن در دقیقه 73 رقم خورد، ادعا کرد که می‌دانست تیمش در نهایت راهی برای باز کردن دروازه میهمان پیدا می‌کند.

 

انریکه در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: این بازی یکی از آن بازی‌هایی بود که می‌توانست شما را تا مرز ناامیدی ببرد. ما خوب بازی کردیم و هواداران‌مان هم در نیوکمپ صبوری کردند. می‌دانستیم که بازی در نهایت به سود ما تمام خواهد شد، چون تیم برتر میدان بودیم. ما یک بازی کامل را ارائه کردیم و هر کاری از دست‌مان ساخته بود انجام دادیم و تمام تمریناتی که از یک هفته پیش برای این بازی داشتیم را پیاده کردیم. برابر تیم‌هایی مانند بتیس که سرسختانه دفاع می‌کنند، شما باید کار گروهی‌تان را به نحو احسن انجام دهید، دیوانه نشوید و وظایف دفاعی‌تان را فراموش نکنید.

 

انریکه ادامه داد: هواداران می‌دانستند که ما در نهایت راهی برای رسیدن به دروازه حریف پیدا می‌کنیم. در هیچ مقطعی از بازی من ندیدم که تیمم انگیزه‌اش را از دست بدهد. امیدوارم بازیکنانم با تمام توان‌شان بازی کنند، چون فوتبال ورزش بسیار پیچیده‌ای است.

 

سرمربی کاتالان‌ها درباره فرمائلنی که تنها گل بازی را به ثمر رساند، عنوان کرد: زمانی که ما فرمائلن را خریدیم، می‌دانستیم که او بازیکنی طراز اول است. او هنوز هم 100 درصد آماده نیست اما در این بازی به تیم کمک‌های فراوانی کرد. استراتژی کلید بازی است. فرمائلن بازیکنی بسیار با شخصیت است و کارش را می‌داند. خوشحالم که او دوباره به تیم ملی کشورش هم دعوت شده است، چون این فرصتی برای اوست که میزان آمادگی‌اش را افزایش دهد.

 

وضعیت نیمار هم موضوع دیگری بود که سرمربی پیشین تیم‌های رم و سلتاویگو به آن اشاره داشت و تأکید کرد: انجام کارهایی که نیمار انجام می‌دهد بدون آنکه تمرینات خاصی داشته باشید واقعاً سخت است. او امشب واقعاً عالی بازی کرد.

سبحان (مدیر نویسندگان) بازدید : 78 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

اختصاصی | نیمار در مصاحبه خود گفت در بارسلونا میمانم و جایی نمیرم بارسلونا هچنین به دنبال قهرمانی است.

به گزارش افساید نیوز، تیم فوتبال بارسلونا دیشب در دیداری پربرخورد، موفق شد با نتیجه یک برصفر مالاگا را شکست بدهد و به ۳ امتیاز رسیدند.

هم اکنون تیم بارسلونا با کسب ۶ امتیاز از دو مسابقه در مکان دوم جدول رقابت های لالیگا قرار دارد. توماس فرمالن تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

بارسلونا به دنبال کسب دو پیروزی در دو مسابقه ابتدایی لیگ درفصل جاری، متقاعد شده است که می تواند فصل عالی دیگری داشته باشد.

نیمار تیم فوتبال بارسلونا دراین باره گفت: "نمی دانم که آیا می توانیم گل های زیادی را به ثمر برسانیم ، ولی سعی خود را می کنیم. ما به دنبال کسب قهرمانی هستیم."

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از قالب جدید آفسایدنیوز راضی هستید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1058
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 18,514
  • بازدید کلی : 227,043