loading...
آفساید نیوز
aliheydari23 بازدید : 96 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

، تیم سیاه جامگان مشهد که تازه به لیگ برتر صعود کرده است لیگ را با دو باخت شروع کرده است. اما رسول خطیبی امیدوار است که بتواند از این دیدار خانگی برابر نفت با حمایت تماشاگران اولین پیروزی اش را به دست آورد.

رسول خطیبی درباره بازی فردای تیمش برابر نفت و علیرضا منصوریان گفت: فردا یک بازی با یک تیم با بازیکنان خوب، با ساختار قوی و مربی فنی به اسم منصوریان، فکر می کنم او مربی موفقی است، اما با تمام احترامی که به او می گذارم باید بگویم که منصوریان در باشگاهی کار می کند که ساختار خیلی خوبی دارد.

وی ادامه داد: البته من با وجود اینکه در دو بازی ابتدایی نتیجه را به حریف واگذار کردیم.از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. اگر دوبازی اخیر را به 4 نیمه 45 دقیقه ای تقسیم کنیم. ولی ما 4 نیمه داشتیم. من از 3 تا از 45 دقیقه هایی که بازیکنانم به میدان رفته اند رضایت دارم. یعنی به غیر از نیمه نخست بازی مقابل استقلال که البته دیدار ابتدای فصل بود و 7 نفر از بازیکنان من برای اولین بار در لیگ به میدان می رفتند و کمی زمان می برد تا آنها در لیگ جا بیفتند. از بقیه دقایق عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

خطیبی در مورد شرایط تیمش نیز گفت: من تاکید می کنم که سیاه جامگان بازیکنان جوانی دارد. برای همین من از هوادارن و مطبوعات می خواهم که به بازیکنان جوان ما بیشتر بها بدهند. ما در سیاه جامگان روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کردیم و همانطور که می دانید جوانها هم به زمان دارند. من مطمئن هستم که در آینده ای نزدیک چند بازیکن از مشهد در فوتبال مطرح می شوند و می توانند به تیم ملی هم راه پیدا کنند.

 

سرمربی سیاه جامگان درباره حریف نیز گفت: برابر تیمی بازی داریم که از دو دیدار نخست لیگ تنها دو امتیاز به دست آورده اند. در هفته گذشته تیم آنالیز و کادر فنی مان روی نقاط ضعف تیم کار کرده اند و امیدواریم که بتوانیم نقاط ضعف و قوتمان را برطرف کنیم و امیدوارم که بتوانیم از این بازی بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

وی در مورد شرایط بازیکن برزیلی تیمش نیز گفت: داسیلوا هنوز در حال و هوایی فوتبال فیزیکی ایران نیست. ضمن اینکه هنوز از لحاظ بدنی هم در شرایط مطلوبی نیست و من می خواهیم زمانی به زمین بیاید که بتوانیم از او بازی بگیریم.

 

خطیبی در واکنش به صحبت های منصوریان گفت: من به حرف آقای منصوریان که عنوان کرده ما انتحاری مقابل تیم او بازی می کنیم احترام می گذارم ولی باید بگویم که تیم رسول خطیبی حتی اگر ببازد هم باز دو خصیصه را رعایت می کند اول اینکه فنی بازی می کند و دوم اینکه همیشه فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد. همه می دانند که رسول خطیبی در هر تیمی کار کرده است هیچ وقت دنبال ارائه یک بازی بد برای نتیجه گرفتن نبوده است. ما هم در این دیدار اول تاکتیک حریف ر بر هم می زنم و آن زمان بازی خودمان را به نمایش می گذاریم.

 

خطیبی در مورد شرایط فصل گذشته تراکتورسازی و هم اکنون سیاه جامگان گفت: شرایط تراکتورسازی را با سیاه جامگان مقایسه نکنید. این تیم تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمده است و ما باید در ابتدا ساختارهای آن را درست کنیم. من با همه احترامی که به آقای منصوریان می گذارم ولی فکر می کنم که به خاطر ساختار خوبی که تیم نفت دارد. هر مربی به این تیم بیاید می تواند نتیجه بگیرد.

 

وی ادامه داد: با وجود اینکه سیاه جامگان دو دیدار ابتدایی لیگ را با باخت آغاز کرده ولی ما تحت فشار نیستیم. با وجوداینکه ما دو شکست داشتیم ولی من از کیفیت بازیکنانمان راضی هستم و بازیکنان من به نسب بازی اول با استقلال در دیدار دوم مخصوصا در خط دفاعی عملکردشان حدود 30 درصد بهبود پیدا کرد. من به تیمم امیدوار هستم و روی قولی که دادم مبنی بر اینکه سیاه جامگان را در لیگ تثبیت می کنم، هستم. ان شاء الله در درجه اول سیاه جامگان بازیهای خوب را به نمایش بگذارد و در ثانی بازیکنان من باید اعتماد به نفس پیدا کنند تا شرایط بازی آنها هم بهتر می شود. این ما هوادارن و خبرنگارها هستیم که باید به آنها اعتماد به نفس بدهیم.

 

خطیبی در مورد نیازها و کمبودهای تیمش با اشاره به ضعف خط دفاعی تیمش گفت: من در خط دفاع بازیکن می خواستم که به من یک بازیکن برزیلی معرفی کردند و من هم گفتم اول باید از او تست بگیرم ولی بعداز اینکه کار او را دیدم متوجه شدم که به کار ما نمی آید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از قالب جدید آفسایدنیوز راضی هستید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1058
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 911
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,073
  • بازدید ماه : 1,073
  • بازدید سال : 19,180
  • بازدید کلی : 227,709